דף הבית / חכמת הקבלה / המחשבות שלי ב – Twitter

המחשבות שלי ב – Twitter

תוצאת תמונה עבור טוויטר אתה יכול להוסיף לקבוצה את מה שאתה רוצה שהיא תוסיף לך. ועד שתבין שחסר לה יראה ואהבה לבורא – לא תוכל להוסיף לה תכונות אלו. אם אתה רוצה בגדלות המטרה אתה רוצה שהגדלות תימצא בכלי – ואז תוכל להוסיף אותה לקבוצה.

תוצאת תמונה עבור טוויטר בודדים משתוקקים לבורא. שהרי צריך לוותר על הערכת הסביבה ולהיות מוכן לספוג הקנטות מצד החברה. כל עוד שקבלת ההערכה מהחברה אינה הופכת לחסרת ערך בעיני האדם, הוא לא מוכן לגילוי הקבלה והבורא, שהרי הוא ישתוקק לקבל את ההכרה הזאת.

תוצאת תמונה עבור טוויטר וזהו מחסום בדרך לגילוי הבורא. כיוון שהגדול שבתענוגים שניתן לתאר לעצמנו הוא לזכות להכרה בעיני החברה, שלמענה האדם מוכן לבזבז את כל כוחו, לוותר על כל התענוגים – הכול על מנת לקבל הכרה במידה מספקת.

תוצאת תמונה עבור טוויטר החבר "נקנה" במחיר של ביטול עצמי. אני חייב לשלם במשהו בעבור ה"קניה", לסגת ממשהו, לוותר על האגואיזם שלי. אני לא יכול לחסל את האגואיזם שלי, אבל אני יכול לשנות את השימוש בו מ"למען עצמי" להשפעה בעזרת האור המקיף. זה נקרא "קנה לך חבר".

תוצאת תמונה עבור טוויטר האם להציל את המערכת הכלכלית העולמית באמצעות הרג הסקטור הריאלי בארה"ב או שמא להיפך? – זהו המאבק של אנשי הפיננסים עם טראמפ: לא לאפשר לבנקים ולבנק הפדרלי להימצא תחת פיקוח ממשלתי. טראמפ ינצח כיוון שאנשי הפיננסים אינם יכולים להבטיח צמיחה כלכלית. אם הם לא יוותרו – תהיה קריסה בשווקים.

תוצאת תמונה עבור טוויטר Wall Street International Magazine בשפה האנגלית פרסם את מאמרו של תלמידי מנואל מארין, על ניגונים קבליים, על התועלת שבשקט וההפוגות במוסיקה ובחייו של כל אחד מאיתנו.
https://wsimag.com/entertainment/44259-the-melodies-of-infinity

תוצאת תמונה עבור טוויטר – למוסיקה יש מבנה, שכולל בתוכו רגעים של שקט: הפוגות, לקיחת אוויר. מהו שקט בעולם הרוחני?
– ללא הפוגות אנחנו לא היינו שומעים דבר. ההפוגה דומה להכנת הכלי. ניגון ההפוגות בתוכנו הכרחי לנו לא פחות מאשר ניגונם של צלילים, שלהם אנחנו מאזינים.

תוצאת תמונה עבור טוויטר בחכמת הקבלה הפוגה היא יצירת הכלי, החיסרון. אני לא יכול להקשיב נכון לשקט, אם לא קדמה לו הפוגה, שנובעת מתוך צליל מיוחד כלשהו.
השקט זה אותו התו, שאני שומע עכשיו…
כך, אנחנו מרגישים את המסרים שמעבירה לנו המנגינה.

תוצאת תמונה עבור טוויטר אם אתה "מוכר את עצמך" למטרות של העולם שלנו, כלומר משתמש בכוחות שלך וביכולות שלך לשם השגת מטרות של העולם שלנו, יותר מהכרחי לקיומך, במקום לתקן את נשמתך – אתה "מוכר את נפשך לשטן". שטן מלשון לסטות מהדרך.

תוצאת תמונה עבור טוויטר כסף רוחני הוא שווה ערך לאמת. ככול שאני עשיר יותר מבחינה רוחנית (תכונות), כך אני צודק יותר. כסף רוחני – אלה תכונות של השפעה, אהבה, קשר עם הזולת. ככול שיש לי יותר מאלה, כך אני קרוב יותר לאמת, נמצא בקשר גדול יותר עם הבורא. המסך – זה כסף, השפעה – שכר.

תוצאת תמונה עבור טוויטר כסף זו מידת המאמצים של האדם, ההשתוקקות, החשיבות.
עלינו למדוד כל העת את מידת הקשר.
כסף זהו שווה ערך כללי לרצונות האדם, כלומר אמת מידה להכול.
כסף (מלשון כיסופא, כיסוי) – זהו מסך, כלומר כיסוי לאגואיזם שלי, מידת של השפעה לזולת.

תוצאת תמונה עבור טוויטר ערבות זה כאשר אני חושב על הרוחניות ורוצה שהאחרים יחשבו על אותה המטרה. ואם הם לא יחשבו עליה, אז אני לא אוכל להחזיק במטרה, דעתי תוסח. שהרי לא תהיה לי רשת שקושרת אותי לנשמה, לעשר ספירות, שתוכל להחזיק אותי בתוכה.

קראו עוד בטוויטר שלי.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest