דף הבית / חכמת הקבלה / המחשבות שלי ב – Twitter

המחשבות שלי ב – Twitter

תוצאת תמונה עבור טוויטר על פי ספרו האחרון של סטיבן הוקינג אשר יצא לאור לפני מספר ימים: אין אלוהים, אף אחד לא מנהל את היקום". כך הוא כותב ב"תשובות קצרות לשאלות גדולות". והוא ממשיך: ״אני מעדיף לחשוב שניתן להסביר את הכל אחרת, על ידי חוקי הטבע".
אני: הטבע הוא הבורא. ואת האלוהים אתה המצאת…

תוצאת תמונה עבור טוויטר העולם שלנו נמצא בכוח הקבלה, בתכונת הקבלה לעצמו.
העולם העליון נמצא בכוח ההשפעה, בתכונה להשפיע לאחרים.
חכמת הקבלה צריכה להביא לעולם שלנו הזדמנות לעלות לעולם העליון. הדבר מושג על ידי חיבור בין בני אדם – וזוהי הדרגה הבאה של האנושות.

תוצאת תמונה עבור טוויטר ישראל (ישר- אל – המשתוקקים לבורא) יצטרכו להיות דוגמא של ארגון האנושות ביחסים הדדיים נכונים ביניהם ובינם לבין הטבע, הבורא.
באופן זה, הבורא, הכוח העליון שמנהל את המציאות, יתגלה לכולם. האנושות תבין את מטרת קיומה ואת צורתה האמיתית.

תוצאת תמונה עבור טוויטר הכניסה לעולם הרוחני מבוססת על חיבור של תכונות השוללות זו את זו בצורה הדדית, אך בה בעת ובכל מצב ומצב גם יוצרות ביחד תכונה רוחנית אחת וכך מובילות אל המטרה. הן לא מבטלות זו את זו, אלא למעלה מהסתירה ביניהן, נבנה המצב המאוחד שלהן.

תוצאת תמונה עבור טוויטר אדם המסוגל לסבול פיצול שכזה, בונה מעליו את הכניסה למדרגה הרוחנית. דוגמה: הבורא ציוה את אברהם: כי ביצחק יקרא לך זרע ותעלה אותו לעולה. הדבר נשמע כפעולה של שלילה הדדית, אך למעלה מהמדרגה הזו, בתכונת ההשפעה, היא הופכת למציאותית ולהגיונית.

תוצאת תמונה עבור טוויטר כאשר מופיעה הסתירה בעולם שלנו – אנו מחפשים אחר פשרה שתביא לשלום. אולם ברוחניות אנו לא מחפשים פשרה: כמה שאנו מתקדמים יותר, גוברת הסתירה בין החומר לבין הצורה של החומר, בין הרצון לקבל לרצון להשפיע, בין האגואיזם לרוחניות, בין המסך לאור.

תוצאת תמונה עבור טוויטר זו הסיבה שבגינה העבודה הרוחנית מתנהלת באמונה למעלה מהדעת, למעלה מהשכל הבהמי, בנויה על תכונות מנוגדות ובלתי רגילות.
האדם מורכב משתי צורות: אנושית ובהמית.
צריך ללכת למעלה מהדעת, לרכב על בהמתו.

תוצאת תמונה עבור טוויטר גישה ביקורתית יכולה להיות רק כנגד עצמי. כאשר אני בודק אם אני לא משוחד, בלתי תלוי. זוהי עבודה עם עצמי ולא עם הזולת. היסוד של החשיבה הביקורתית היא כנגד עצמי, להתעלות מעל האגו שלי. האני – נשאר, אבל אתה קיים דווקא מעליו.

תוצאת תמונה עבור טוויטר משבר – אינו שבירת העולם, אלא שבירת הקליפה השקרית הנוצצת שלו, ומשם, כמו מביצה, נולדים חיים חדשים, עולם חדש שאינו מתקיים לפי החוקים הארציים של הקליפה, אלא לפי החוקים הנצחיים של הטבע – חוקי ההשפעה והאהבה. משבר פירושו לידה של דבר מה חדש!

קראו עוד בטוויטר שלי.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest