דף הבית / חכמת הקבלה / המחשבות שלי ב – Twitter

המחשבות שלי ב – Twitter

תוצאת תמונה עבור טוויטר אין שום דבר שאינו בר הגשמה. אם אדם חושב על משהו או רוצה במשהו – יש לכך מקום! זה אפשרי!

תוצאת תמונה עבור טוויטר צריך לחפש את משמעות החיים במקור שמתוכו שבו הם נבעו – מעל לטבע שלנו. אי אפשר למצוא משמעות בחיים באגואיזם החייתי, אלא רק באמצעות מחקר הכוח שיצר את החיים. לכן אני חייב את חכמת הקבלה – עליי לגלות את הבורא ואז אבין לשם מה אני חי.

תוצאת תמונה עבור טוויטר כוח המחשבה הוא הכוח הגדול ביותר בבריאה. איננו רואים כיצד המחשבות קובעות את כל המתרחש. עלינו ללמוד לראות את רשת הכוחות ששזורה בעולם ומנהלת אותו. חכמת הקבלה מספרת כיצד נוכל לנהל את העולם באמצעות מחשבותינו.

תוצאת תמונה עבור טוויטר הסינדרום הפולני: העולם לא ישתנה אף לא במעט, בכל הנוגע ל״שאלה היהודית״. אלא אם כן אנחנו נשתנה. השינוי יגיע רק אם ניתן לעולם את העיקר: אהבה, חיים רגועים, ביטחון בעתיד – את המפתח לאושר.

תוצאת תמונה עבור טוויטר אנשים רוצים להפוך רצונות של אנשים אחרים לדומים לרצונותיהם. אך לא ניתן לשנות את הרצונות. עם זאת, ניתן לכוון את הרצונות השונים למטרה אחת. ואז נגלה שהשוני בינינו הוא רק לטובתנו, לטובת השגת מטרה משותפת.

תוצאת תמונה עבור טוויטר סודות התורה הן מחשבות הבורא, שאנחנו יכולים לגלות במידת השתוות הכוונות שלנו אליו.
אם אני משנה את הכוונות שלי מקבלה להשפעה, במידת הכוונה, אני משיג את מחשבות הבורא. הן נקראות סודות התורה ומתגלות בהשגת תכונת ההשפעה.

קראו עוד בטוויטר שלי.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest