דף הבית / חכמת הקבלה / המחשבות שלי ב – Twitter

המחשבות שלי ב – Twitter

תוצאת תמונה עבור טוויטר האדם לא יכול להתפתח באופן לא מודע, מכאנית. להבדיל מבעלי החיים, עליו להבין את התהליך וליטול בו חלק באופן מודע, אפילו מתוך חוסר ברירה – הבחירה החופשית תגיע מאוחר יותר. עצם השיוך למין האנושי דורשת מכל אחד להכיר את הבורא.

תוצאת תמונה עבור טוויטר העיתונאי הצרפתי אריק זמור:
היום מאיימים על צרפת:
גלובליזציה
הגל הדמוגרפי המוסלמי
צרפת נצורה ועליה להיות מוגנת.
על זהותה מאיימים:
אידיאולוגיה של זכויות האדם, פלישת הגירה.
אני פוחד מהיעלמות צרפת!
אני: .. האם לא מאוחר מדי?…

תוצאת תמונה עבור טוויטר כל הבריאה היא מחשבה. מחשבת הבורא.
נברא הוא מי שמכיר בעצמו כמחשבת הבורא.
מחשבה יכולה להיוולד על בסיס התנגשות בין פרמטרים מנוגדים, שאין בכוחנו להשלים ביניהם.
פתרון הבעיות אינו במרחב ביניהם אלא בהתעלות מעל שניהם, אל עבר מחשבת הבורא.

תוצאת תמונה עבור טוויטר אגו. רצון הפוך לבורא. קשה להסכים עם הבורא בנוגע למחשבת הבריאה. בכל פעם צריך לדרוש ממנו מראש עזרה להתעלות מעל הדעת, לעבר כוונת הלשמה, תוך רכישת רצונות חדשים, שמכוונים להשפעה. בתוך הרצונות האלה מתגלה הבורא ואנחנו נתאחד עמו במחשבתו האחת.

תוצאת תמונה עבור טוויטר המחשבה נובעת ומתפתחת מתוך התנגשות בין רצונות מנוגדים ומאמצים להשלים ביניהם. ככול שיש יותר סתירות, כך אנחנו מחכימים יותר.
חכמת הקבלה: לאהוב את הסתירות, לפתור אותן, באמצעות תיקון הקשר בינינו, כשהניגודים משלימים זה את זה.

תוצאת תמונה עבור טוויטר אנחנו נמצאים במחשבת הבריאה, במחשבת הבורא. במחשבה שלו הוא מוליד אותנו ומעביר דרך כל המצבים-מחשבות, בהכרה, בהבנה, ברצון. אנחנו מתחילים להבין את עצמנו, לאחר מכן אנחנו מתחילים להבין אותו, להשיג את מחשבותו, מההתחלה עד הסוף – ולהיפך.

תוצאת תמונה עבור טוויטר בעל הסולם (תע״ס, ח״א, פ״א, פ״ח): במחשבה אחת נאצלה ונבראה כל המציאות הזו, עליונים ותחתונים יחד, עד כללות הכול בגמר התיקון. המחשבה היחידה, היא הפועלת את הכול, והיא עצם כל הפעולות, והיא מקבלת התכלית, והיא מהותה של היגיעה, והיא עצמה מציאות כל השלמות והשכר המקווה.

תוצאת תמונה עבור טוויטר האדם לא יכול להתפתח באופן לא מודע, מכאנית. להבדיל מבעלי החיים, עליו להבין את התהליך וליטול בו חלק באופן מודע, אפילו מתוך חוסר ברירה – הבחירה החופשית תגיע מאוחר יותר. עצם השיוך למין האנושי דורשת מכל אחד להכיר את הבורא.

תוצאת תמונה עבור טוויטר אנחנו ניגשים לבניית הדור האחרון, להפיכת כל האנושות לקבוצה. אנחנו מתקיימים כקבוצות במידת התפתחות הקשרים הטכנולוגיים בינינו. אבל כעת אנחנו רוצים לכונן קשר רוחני – להפוך לכלי רוחני כללי, שבו יתגלה הבורא.

תוצאת תמונה עבור טוויטר במידת צמצום האגו-הרצונות, נתחיל להרגיש את הבורא. ואם נהפוך את האגו לדומה לבורא, אז נדבק בבורא, בהשתוות הצורה – וכך נתעלה במדרגות ההידמות. באופן זה צריך לבצע שני מעשים:
ביטול האגו (צמצום א׳).
הפיכת האגו לדומה לבורא (אור חוזר).

קראו עוד בטוויטר שלי.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest