דף הבית / חכמת הקבלה / המחשבות שלי ב – Twitter

המחשבות שלי ב – Twitter

תוצאת תמונה עבור טוויטר אנחנו מטפסים על הר הכוונות להשפיע, ומשתדלים להידמות בכך לבורא. אבל בכל פעם מופיעים השומרים, הכוונות האגואיסטיות, וזורקים אותנו למטה. וכך עד אשר נרכוש את הכוונה להשפיע. כלומר השומרים מסייעים לנו לרכוש את הכוונה הנכונה.

תוצאת תמונה עבור טוויטר צריך להרגיע את המהגרים, להכניס חוקים, כדי שההוראה בבתי הספר של המהגרים לא תהיה לרעת גרמניה.
צריך לחזק את אירופה לא באמצעות המהגרים, אלא באמצעות תעמולה של איחוד, עזרה הדדית, תלות הדדית. יש להפסיק לחלק את אירופה.

תוצאת תמונה עבור טוויטר כל השינויים הם בינינו, ולא בכל אחד מאיתנו. לכן אפשר לשפוט את האדם על פי מוכנותו / אי מוכנותו לקשר עם בני האדם.
מידת האגו / התיקון של האדם נקבעת על ידי המוכנות / אי המוכנות של האדם לקשר, על פי קבלת המטרה, על פי הדאגה לא לתכונות האישיות אלא לחיבור עם החברים.

תוצאת תמונה עבור טוויטר האופי כלל לא משנה, לא ניתן לשנותו. אסור להיכנס לעולמו האישי של כל אדם – כל אחד הוא מלך המלכות שלו. רק בין ספירות המלכות שלנו, הרצונות שלנו, צריך לחפש אפשרות לקשר – לשקם את הקשרים השבורים.

תוצאת תמונה עבור טוויטר בתיקון הנשמה מתבררים רק התכונות שקשורות לחיבור בין אנשים. צריך לראות בכל אחד חבר פוטנציאלי, תוך שאנחנו מתנתקים מהתכונות האישיות שלו. אם הבורא הביא אותו לקבוצה, אני חייב להתחבר איתו. אנחנו חייבים לחנך ליחסים כאלה בתוכנו.

תוצאת תמונה עבור טוויטר ״פסולת גורן ויקב״ קיימת רק ביחסים בינינו. ככול שאנחנו מגלים יותר ״פסולת״ כזאת, כך גדל הסכך של הסוכה, המסך האנטי אגואיסטי שלנו, תכונת ההשפעה והקשר בינינו, ובינינו ולבורא.

תוצאת תמונה עבור טוויטר מסך (הסכך) – משותף לכולם, זה הקשר בינינו למרות האוגואיזם. האגואיזם נמדד רק על פי הדחיה מהקשר בעשירייה. כל אגואיזם אחר הוא אישי, בהמי. רק אגואיזם רוחני, שנוצר כתוצאה משבירת נשמת אדם הראשון, הנשמה הכללית, ניתן לתיקון.

תוצאת תמונה עבור טוויטר האגואיזם הפרטי של כל אחד שייך למדרגה הבהמית, כיוון שהוא לא ניתן לתיקון, כמו אצל בעלי חיים. יש לעסוק רק בקשרים בין בני האדם. הם מתייחסים לנשמה. יש להתעלות מעל לתכונות האישיות לתכונות השבירה של הנשמה, של אדם, יש לתקן את הדחייה לקשר ולאהבה.

תוצאת תמונה עבור טוויטר מתי מגיעה הישועה?
כאשר אדם מתחיל בפעולות של קשר והשפעה בקבוצה – ומגלה שאין לו כוחות. הוא מגלה 1. רצון; 2 חוסר יכולת למלא אותו, הוא מבקש מהבורא עזרה, ו-3 הבורא עוזר לו, גומר בעדו (ה׳ יגמור בעדו).

תוצאת תמונה עבור טוויטר התהליכים הצנטריפוגליים באיחוד האירופי אובייקטיביים והם רק יתגברו. הפוליטיקאים האירופאים כבר לא יחזרו ליצירת אירופה מאוחדת – הרעיון הזה נחשב ללא מציאותי. אבל הם לא זנחו את רעיון יצירת חבר האומות האירופי ולכן הם יחזרו על הטעות של ברית המועצות. כיוון שהן לא מכירות בעוצמת הלאומיות.

קראו עוד בטוויטר שלי.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest