דף הבית / חכמת הקבלה / המחשבות שלי ב – Twitter

המחשבות שלי ב – Twitter

תוצאת תמונה עבור טוויטר לשבת בסוכה פירושו של דבר להימצא תחת מסך. ביחד אנחנו יכולים לבנות כזה מסך, שיוכל לא רק להשפיע, אלא גם לקבל על מנת להשפיע – וזהו החג האמיתי! אז נוכל לקבל בסוכה "אורחים", כלומר יהיה לנו אור חסדים שמספיק לגילוי אור החכמה.

תוצאת תמונה עבור טוויטר אנחנו ניצבים על מפתנו של חג חם, מואר – חג סוכות!
אנחנו בונים סוכה, דירת העראי שלנו, ואם נתחבר זה עם זה, אז דירת העראי שלנו תיהפך לבית מקדש.
אני מאחל לכולנו חג מואר, מתוק וחם, שבו כולנו יושבים בסוכה אחת – כאנושות אחת.

תוצאת תמונה עבור טוויטר אנחנו שמחים בחג הסוכות! ואנחנו מקווים שהחיבור בינינו תחת הסוכה והעלים, שדרכם מציצים השמש או הירח והכוכבים – כל זה יעזור לנו להגיע למצב שבו נגלה את עצמנו כקשורים זה עם זה ומלאים באור עצום!

תוצאת תמונה עבור טוויטר בחג סוכות אנחנו משאירים את מקום המגורים הקבוע שלנו ונכנסים למקום מגורים ארעי, לסוכה. הרצון העראי הזה כל הזמן משתנה, אבל הוא יקר לנו יותר מדירת קבע, כיוון שאנחנו רוכשים "צל", כלומר מסך על ספירת המלכות, ויכולים לקבל על מנת להשפיע, כמו פרצוף רוחני.

תוצאת תמונה עבור טוויטר חג, "יום טוב" – קבלת האור המחזיר למוטב, שנותן לנו מסך על הרצונות שלנו ליהנות, ועושה אותנו דומים לאור העליון, לבורא, להשפעה. יום טוב פירושו קבלה על מנת להשפיע, כיוון שקיבלנו מלמעלה כוח להשפיע.

תוצאת תמונה עבור טוויטר הסכך צריך להיות דחוס דיו, על מנת שהצל שלו לא יהיה גדול מאור השמש החודר לתוך הסוכה. זהו סימן לדאגה הקבועה לכך שאור החכמה יהיה גדול עד כדי כך שהוא יכסה על כל הרצונות שלנו, על מנת שלא נחשוש לקבל את האור למען עצמנו.

תוצאת תמונה עבור טוויטר סוכות הוא סמל לבניית מסך אנטי אגואיסטי. גרנו בדירת קבע, באגו, ברצון ליהנות, וכעת החלטנו לצאת לדירת ארעי, לדרך הרוחנית. ברוחניות אין קביעות: אנחנו כל הזמן נמצאים ב"דירת עראי.", בשינויים מתמידים.

קראו עוד בטוויטר שלי.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest