דף הבית / חכמת הקבלה / המחשבות שלי ב – Twitter

המחשבות שלי ב – Twitter

תוצאת תמונה עבור טוויטר התיקון מתחיל מארגון של עשירייה וממימוש של חוקי ההוי"ה בה. לעניין זה ראה מאמרי רב"ש על הקבוצה. הבורא מביא למצב זה כל אדם שנשמתו בשלה לתיקון.

תוצאת תמונה עבור טוויטר מצב א': 5 הבחינות של התפשטות האור הישר בונות את עולם האין סוף, ההוויה, העשירייה. הכול מתרחש רק בתוך המערכת הזו. הבורא הוא אור האין סוף הממלא את המלכות. ההוויה מורכבת מעשרה עיגולים, עשר ספירות. מטרת תכנית הבריאה היא להביא את ההוויה להידמות לבורא.

תוצאת תמונה עבור טוויטר מצב ב': עשר הספירות עוברות שבירה ותיקון של הרצונות: מהקל אל הכבד, בהשתוות הצורה עם הבורא. המערכת הופכת מאינטגראלית לדיפרנציאלית, שבה העבודה היא הדרגתית. לכל חלק של מלכות יש עבודה רוחנית – חיבור עם יתר החלקים כדי לגלות את הבורא.

תוצאת תמונה עבור טוויטר מצב ג': בסופו של דבר כל החלקים מתאחדים שוב לעשרה מעגלים אבל (בדבקות) בהידמות מלאה לבורא. כל השבירות, הצמצומים, החיבורים, נחוצים כדי שכל חלק יגלה בתכונותיו האינדיבואליות את כל אור האינסוף, הבורא.

תוצאת תמונה עבור טוויטר במצב הא' לא ניתן לגלות את כל אור האינסוף בתכונות האינדיבידואליות כיון שאין התכללות אינטגראלית בין הרצונות. הנברא צריך לגלות את הפכיותו מהבורא. מצב הב' נועד כדי להשיג את ההשתוות עימו, את מצב הג'.

קראו עוד בטוויטר שלי.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest