דף הבית / חכמת הקבלה / המחשבות שלי ב – Twitter

המחשבות שלי ב – Twitter

תוצאת תמונה עבור טוויטר כשראש השנה ניצב בפתח, ברצוני לאחל לכולנו את מה שהכי חסר לנו – קשר, קרבה בינינו, אהבה! זה תמיד הציל את העם שלנו, זה נמצא בקוד, בכרומוזומים של העם.
"ואהבת לרעך כמוך" – עלינו לממש את זה בינינו ובעולם.

תוצאת תמונה עבור טוויטר – איך לעלות באמונה, למנוע את הנפילה לטומאה ולקדם את כולם לגילוי תכונות הבורא?
– השיטה היא כשהאדם מעביר דרכו את האור העליון לאחרים. במידת החיבור שלי אליהם מתגלה ה"צינור" והאור העליון עובר דרכי לאחרים – וזו ההתקדמות.

תוצאת תמונה עבור טוויטר אם אני יכול להתחבר לאחרים, כדי למלא אותם – במידה הזאת אני מוצא קשר עם העליון, הפתח נפתח כביכול, והנשמה שלי מתמלאת באותה המידה שבה אני חייב להעביר את האור העליון לאחרים. כשאני מעביר את כל זה, בנשמה שלי נשארת הארה של אור החסדים.

תוצאת תמונה עבור טוויטר כל הפעולות וההנאות שלי, כל מהותי היא בכך שאעבוד ביחד עם הבורא, אהיה מתאם בעבור יתר הנשמות. וכך כל אחד כלפי כולם. בכך מסתכמת שלמות הנשמה הכללית.

תוצאת תמונה עבור טוויטר אנחנו רואים את האמת, אבל אנחנו לא מייחסים אותה לעצמנו!
אני רואה את כל הפגמים באחרים. והפגמים האלה גדולים בהרבה, כיוון שהם מוכפלים על ידי האגואיזם שלי לא בתוכי אלא באחרים. באמצעות הגדלה פי כמה וכמה של האגואיזם שאני רואה באחרים, אני יכול לראות את האגואיזם שלי.

תוצאת תמונה עבור טוויטר כל האגואיזם שאני רואה מבחוץ – נמצא בתוכי. כשאני רואה את זה כך, זהו המצב הטוב ביותר. אז עצור הכול! חשוב רק על איך תוכל להשחרר בהדרגתיות מהרע הזה.
ונקודת ה"מומחה" הקטנה תעזור לך להתבונן על הרע הזה מבחוץ.

תוצאת תמונה עבור טוויטר באמצעות מומחיות חיצונית (בנושא גילוי הרע), שניתנה לך בכוונה, נסה לעבוד בתוכך ולבקש בהדרגתיות מהבורא לשנות אותך, צעד אחד צעד. בתוך כך האדם מיד מתחיל להסתכל אחרת על העולם, ואילו בתוכו הוא מבצע עבודה רוחנית.

תוצאת תמונה עבור טוויטר שאלה: כשרע לך, אתה שוקע בחושך – לעולם לא איכפת…
תשובה: אני לא רואה את העולם. אני מרגיש את עצמי, כל העולם הזה – זה אני. העולם זו ההשתקפות שלנו ולא יותר מכך. העולם הוא כמו שהוא נדמה לך.

תוצאת תמונה עבור טוויטר לעולם אין שום משמעות בפני עצמו, אין לו כוח, אין לו שום הגדרות או תכונות. העולם זו ההשתקפות המדויקת שלנו. אנחנו רואים את ההשתקפות שלנו, ושום דבר מעבר לכך.

תוצאת תמונה עבור טוויטר כדי להעריך נכון את העולם, האדם צריך לעשות על עצמו צמצום:
– אני לא מקבל את המצבים הפנימיים שלי: טוב לי או רע לי.
– אני רק רוצה לעשות אנליזה של טוב-רע או אמת-שקר אבל לא של נעים-לא נעים.

תוצאת תמונה עבור טוויטר התפתחות האגואיזם (פרעה) דוחפת אותנו לחפש דרך לצאת מתוכו. ומה מצפה לנו לפנינו – מדבר, 40 שנה של ניסיונות?
– אלו לא נסיונות, אלא יצירה בתוכנו של תכונת הבינה (תכונת ההשפעה), כשהאדם עולה מהאגואיזם, ויוצר מעליו את תכונת ההשפעה.

תוצאת תמונה עבור טוויטר אם אני חי מבלי לחשוב על דבר – זה לא מצרים.
מצרים זה כאשר אני מרגיש שהחיים שלי ריקים, שאין לי משמעות לחיים, שאני נמצא בעבדות לטבע שלי. אז עליי לחפש מוצא: למצוא כוח שיוכל להוציא אותי מהעבדות הלא מודעת לאגואיזם, לחוקי העולם.

תוצאת תמונה עבור טוויטר היציאה מהאגו אינה פשוטה. אני זקוקים לכוח, שיוכל להוציא אותי מלהיות כפוף לחוקי הטבע (בדרגת החי), כדי שאוכל להתעלות מעל האגו. האדם צריך להיות נתון לשליטתו של כוח אחר. כשהוא מוכן לכך – הוא קופץ מעבר ל"ים סוף".

תוצאת תמונה עבור טוויטר לא אני גיליתי שהוא שולט בי, אלא הוא היה זה שגילה לי שהוא שולט בי.
למה יש לי הרגשה של האני שלי?
כדי לבטל את האני באופן מוחלט. אז אגיע לדבקות בבורא, כשאנחנו אחד שלם, כשאין הבדל ביני לבין הבורא, אני לא מרגיש שיש לי אני משלי.

קראו עוד בטוויטר שלי.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest