דף הבית / חכמת הקבלה / המחשבות שלי ב – Twitter

המחשבות שלי ב – Twitter

תוצאת תמונה עבור טוויטר אנחנו משנים את העולם כך שיתאים לאגואיזם שלנו. אך העולם הוא השתקפות התכונות שלנו. העולם קיים בכדי שהאדם יראה בו את התוצאה של השינויים שחלים בתוך האדם פנימה. אך כשאנו משנים את העולם, במקום לשנות את האגואיזם, אנו מגדילים את האגואיזם, וכשהוא יגדל, הוא יכריח אותנו לתקנו, ולא את העולם.

תוצאת תמונה עבור טוויטר העולם הוא הבורא ואנחנו בו. הוא קובע הכול, פועל בכל וממלא את הכול. על הרקע שלו אנחנו מזהים את חוסר השלמות של עצמנו. המטרה "להשיג את השלמות" – פירושה – להשיג את תכונות הבורא. אני יכול לבקש מהבורא לתקן אותי, אך לא למען עצמי, אלא כדי לא לקלל את הבורא על העולם המכוער שנראה לעיני.

תוצאת תמונה עבור טוויטר אנו חושבים שעלינו לתקן את העולם. אבל העולם הוא שיקוף של האדם. וכאשר אנחנו משנים אותו במקום לשנות את עצמנו, העולם נהיה גרוע יותר, כשיקוף של האגו שלנו. כשאנו מתבוננים על העולם אנחנו רואים את עצמנו בראי. העולם הוא ההשתקפות שלנו, והוא ניתן לנו כדי שנוכל לבדוק עד כמה תיקנו את עצמנו.

תוצאת תמונה עבור טוויטר על ידי תיקון האגו אפשר לראות שהעולם נהיה טוב יותר.
איך ״יגור זאב עם כבש״?
– אם האדם יתקן את עצמו הוא יראה שהזאב גר עם הכבש. שהרי העולם הוא השתקפות של תכונותיו. ואילו תיקון העולם היא גישה שקרית לעולם. תקן את עצמך – ובכך תתקן את העולם.

קראו עוד בטוויטר שלי.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest