דף הבית / חכמת הקבלה / המחשבות שלי ב – Twitter

המחשבות שלי ב – Twitter

תוצאת תמונה עבור טוויטר חג "ראש השנה" (שנה חדשה) מסמל את כניסתו של האדם לעבודה הרוחנית. לראש השנה קודם חודש אלול – מסמל את התכווננות האדם לקשר עם הבורא, "אני לדודי, ודודי לי" – מתחילת לימוד חכמת הקבלה ועד להכרת התלות המלאה בבורא.

תוצאת תמונה עבור טוויטר מהיכן מגיעה הרגשת השנאה, הרוגז כלפי אדם אחר?

תוצאת תמונה עבור טוויטר הדרך הרוחנית מתחילה מהתרוממות! ולאחר מכן ההתרוממות נעלמת, שהרי הרצון לא מקבל מילוי. הרוב עוזבים את חכמת הקבלה. לאלה שנשארים יש רצון כן (נכון, שלם) להשיג את הבורא. הם לא מבקשים לקבל מהבורא ולגלות אותו, אלא רק את האפשרות להשפיע לו.

תוצאת תמונה עבור טוויטר לטבע – חוקים קשוחים. המצוה "ולא יסלח לעווניתיכם כי שמתי את שמי עליו" היא מצוה אקולוגית. בטבע האינטגראלי יש לך זכות לקבל ממנו בהתאם לצורך החייתי שלך. האיזון האקולוגי הוא חלק מהאיזון הרוחני.

תוצאת תמונה עבור טוויטר הצדיק והרשע קיימים באדם אחד. התורה מספרת רק על אדם אחד, ואילו כל השאר – זהו העולם המדומה. לכן כל הצדיקים והרשעים, כוחות הקדושה והטומאה, כל המערכת נמצאת בתוך האדם. צריך לגלות את המערכת הזאת ולכוון אותה למטרה.

תוצאת תמונה עבור טוויטר טראמפ: נהפוך את אמריקה לגדולה (שוב)!
הכלכלה של ארה"ב עולה. הכסף זורם לדולר, ההכנסות עולות, רמת האינפלציה נמוכה, האופטימיות העסקית גבוהה. הכסף זורם מהעולם אל ארה"ב, הרווחיות בשוק המקומי שואבת את הכספים מהעולם (לארה"ב).
ארה"ב מחזירה לעצמה את מה שנתנה לעולם…

תוצאת תמונה עבור טוויטר "מדבר שקר תרחק ומדבר אמת גם תרחק" – הכל ניתן רק כדי להביא לבירור נכון. אינך יכול לשפוט, כיוון שהפתרון נמצא במדרגה יותר גבוהה ממך. המדרגה העליונה קובעת את המדרגה התחתונה, ולכן מכתיבה לך את כל הבעיות. הפתרון הוא עלייה!

תוצאת תמונה עבור טוויטר מזכ״ל האו"ם הציע מכלול של פעולות הגנה לפלסטינאים בעזה. בכך המזכ״ל מדגיש, שהאו"ם פועל אך ורק להגנת הפלסטינאים. האו"ם ממשיך בצעדיו לחיסול ישראל.
הקבלה: אם לא נתאחד כעם ישראל, האנושות תבטל אותנו!

תוצאת תמונה עבור טוויטר לא ניתן להביא את הטבע לאיזון על ידי אמצעים פיזיים. צריך להשפיע עליו מהדרגה הגבוהה, על ידי מחשבות ויחס טובים.

תוצאת תמונה עבור טוויטר אנחנו חיים חיים ארוכים יותר ויותר – ובשביל מה? למדנו לדאוג לגופים שלנו אך בשביל מה אני קיים? האנושות אינה מקבלת תשובה לשאלה זו. לכן החיים הופכים להיות קלים יותר, אך הם למעשה קשים יותר. השאלה "מהי המטרה" דוחפת את האנושות להשגת מערכת ההנהגה וההשגחה.

קראו עוד בטוויטר שלי.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest