דף הבית / חכמת הקבלה / המחשבות שלי ב – Twitter

המחשבות שלי ב – Twitter

תוצאת תמונה עבור טוויטר העלייה מתרחשת על ידי כך שאיננו שמים לב לרצון ליהנות, שבו מורגש חושך, ייאוש – כל מה ששייך לאגואיזם – אלא מתנהגים כאילו אנו נמצאים בהשפעה, בתכונת הבינה, בחיבור: "עיניים להם ולא יראו".

תוצאת תמונה עבור טוויטר הבורא מייצר תנאים, שבהם אני פועל באמונה למעלה מהדעת ונשאר בדבקות עימו בכל הפעולות שלו ושלי. כך אני מגיע לדרגת הבינה, תוך שאני משאיר את הרצון להנות, לקבל, ונדבק בתכונת ההשפעה של הבורא, כלומר נכלל בו.

תוצאת תמונה עבור טוויטר להתקדם באמונה למעלה מהדעת: הדעת שנרכשה הופכת למדרגה שעליה אנו בונים את האמונה. והאמונה שנרכשה למעלה מהדעת, הופכת לדעת חדשה שמעליה צריך להתעלות לאמונה גדולה יותר. כך מדרגה חדשה של השפעה, אמונה, הופכת למדרגה חדשה של קבלה, דעת.

תוצאת תמונה עבור טוויטר צריך לעבוד בשתי מדרגות, שאחת לא תבטל את השניה. אני יודע בשכלי הבריא, שאני שרוי באגואיזם ושאיני רוצה להשפיע דבר לאיש. לא מושכים אותי התנאים המוצעים על ידי חכמת הקבלה. זה מה שאני מרגיש באגו שלי, ואני נותן לעצמי דין וחשבון בהקשר זה באופן מלא.

תוצאת תמונה עבור טוויטר אני עומד עם שתי הרגליים על הקרקע, שהרי ״אין לדיין אלא מה שעיניו רואות". ויחד עם זאת אני מתאר לעצמי מדרגה רוחנית, כאילו האור העליון כבר הגיע ומילא אותי, נתן לי את כוח ההשפעה, החיבור, הדבקות בקבוצה ובתוכה את הדבקות בבורא.

תוצאת תמונה עבור טוויטר האמונה הופכת למדרגה חדשה, שלא מבטלת את המדרגה הראשונה. אני נמצא בו זמנית בשתי מדרגות, שלא מבטלות זו את זו אלא מתקיימות כל אחת בפני עצמה. באופן כזה אני בונה את מדרגת האמונה למעלה מהדעת: קיימת בי דעת, מלכות, ומעליה אני בונה אמונה, בינה.

תוצאת תמונה עבור טוויטר כיצד אני חי: אם אני מצליח להחזיק באמונה למעלה מהדעת, תוך שאני משקיע בכך את סאת היגיעה השלמה שלי, אזי אני מרגיש כיצד מצבי משתנה. הדרגה הקודמת של האמונה הופכת בהדרגה לדעת ואני נזקק באמונה חדשה, בהשפעה חדשה, במדרגה גבוהה יותר.

תוצאת תמונה עבור טוויטר קשה לאחוז בשתי המדרגות, במלכות ובבינה, בו זמנית, כך שאחת לא תבטל את השנייה. לא צריך לשהות במצב אחד כלשהו בדומה לילדים. האדם המבוגר נאחז עם רגליו חזק באדמה, בעולם הזה, ועם זאת מחזיק את ראשו גבוה בעולם העתידי.

תוצאת תמונה עבור טוויטר אני עולה בדרגות הסולם הרוחני: מה שהיה אמונה הופך לדעת. בינה מוסרת את כוחה למלכות. מלכות גדלה. ואני מתעלה מעליה לדרגה חדשה של בינה: מעלה מעלה!

תוצאת תמונה עבור טוויטר הדבר החשוב ביותר הוא לעלות לדרגת "לשמה". עליה בנוי כל הסולם הרוחני. כוח ההשפעה, כוח האמונה, נרכש מעל לכוח הקבלה שהבורא מעורר בנו. כך הבורא מקדם אותנו – הוא מעורר את החושך ואנו מחזיקים מעליו על ידי אור החסדים, ההשפעה.

תוצאת תמונה עבור טוויטר כל העלייה במדרגות הרוחניות עד לגמר התיקון מתרחשת רק באמונה מעל מהדעת. ולכן תמיכת הקבוצה חשובה מאוד. הגורל תלוי בקליטת עיקרון העלייה ממדרגת הדעת למדרגת האמונה – שעליו מתבססת כל העלייה הרוחנית ורכישת הנשמה.

תוצאת תמונה עבור טוויטר כל המצבים מגיעים מהעליון, הנמצא בי והמנהל אותי. אמונה למעלה מהדעת פירושה תפיסת העליון כטוב ומטיב. העליון פועל בצורה אופטימאלית, הוא מקדם אותנו לתיקון. לכן עליי לקבל את ההרגשה הקשה ביותר כמביאה התקדמות.

תוצאת תמונה עבור טוויטר נשק גרעיני הינו נשק בולם. הוא חושף את האמת – עד איזה גבול ניתן להגיע, ועד איזה לא. הבורא נתן לאנושות נשק על מנת שתתפקח, על מנת שתתחיל לעשות עם עצמה משהו.
כשאתה עומד מול אויב הדומה לך, אתה מתחיל לדון על הסכם שלום.

תוצאת תמונה עבור טוויטר כשאנו משיגים את הטבע, אנו רואים שהכל בנוי על חיבור, על כוח ההשפעה של הבורא. הריחוק הוא כוח של הנברא שנברא על ידי הבורא, על מנת לגלות את כוח הקשר והאהבה שלו. לנבראים ניתנה הזדמנות לרכוש את הכוח הזה ובמידת זו להתקשר עם הבורא.

תוצאת תמונה עבור טוויטר החיים הם חיבור בדרגות 1, 2, 3, 4, 5:
1. חיבור חלקיקים על ידי אנרגיה.
2. חילוף של ביואנרגיה.
3. חילוף במידע בין אורגניזמים חיים.
4. שיתוף ברגשות.
5. בדרגה הרוחנית – חילוף בתכונות השפעה מעל תכונות הקבלה.

תוצאת תמונה עבור טוויטר בדרך האמונה מעל הדעת איננו מרמים את עצמנו, אלא אנחנו יודעים שאנחנו רק מתארים לעצמנו את המדרגה העליונה, משחקים בה. אנחנו נמצאים בדעת שלנו, בעולם הזה, ויחד עם זה, מחזיקים כאילו שאנו נמצאים בדבקות בבורא. כך אנחנו מושכים על ידי מאמצנו את האור המחזיר למוטב.

תוצאת תמונה עבור טוויטר האדם משתדל לתאר לעצמו את המדרגה הבאה, את מדרגת ההשפעה, חשוב לו שמצב רוחני זה יתחיל לחיות בו. ויחד עם זאת הוא נבנה מעל מהדעת, המלכות, כאילו שהוא כבר נמצא מעל העולם הגשמי, בתכונות ההשפעה, האמונה, הבינה.

תוצאת תמונה עבור טוויטר כשאדם מתעלה מעל ההרגשה, הוא מתאר כאילו שהוא נמצא בתכונות ההשפעה של העולם הרוחני, תופס את הקבוצה בהשגה רוחנית, מתוך הבנה שהוא נמצא באגואיזם, בדעת, בחשבונותיו האישיים. הוא חי בשתי קומות, באמונה ובדעת, בבינה ובמלכות.

תוצאת תמונה עבור טוויטר בהתפתחותו באמונה על הדעת האדם כל הזמן מרגיש הבדל בין המצב הרצוי, אמונה, לבין המצב המצוי, דעת, בשעה שהוא נמצא בשני המצבים בו זמנית. ואין זו מלחמה, אלא שילוב בין מלכות ובינה, זו דרך חיים.

תוצאת תמונה עבור טוויטר השגת הבורא מופיעה מחיבור המלכות עם הבינה: המלכות עולה לבינה והבינה מוסרת את תכונותיה למלכות.
אם עליתי למדרגה הבאה, המדרגה הקודמת הופכת לדעת שלי, שבה אני מגלה את הבורא וכעת עליי להתעלות מעליה פעם נוספת.

תוצאת תמונה עבור טוויטר לא ניתן להרגיש את הרוחניות ברצון האגואיסטי, במלכות, אלא רק בצמצום א', במסך, באור החוזר. רצונה ליהנות של המלכות מיועד רק כדי לבנות מעליו את הרצון להשפיע, את האור החוזר, את האמונה, את הבינה, את המצב שבו אנחנו משיגים את הבורא באמונה מעל הדעת.

תוצאת תמונה עבור טוויטר אמונה, בינה – תכונת ההשפעה, חיבור. זוהי עבודה בלתי פוסקת: לעלות מהאמונה שהושגה, אשר הפכה לדעת, לדרגה חדשה של אמונה. ברגע שאנו בונים את דמות האמונה מעל הדעת, היא נמחקת, מתרחקת, ועלינו למקד את עצמנו שוב לאמונה מעל הדעת, אלא שהפעם בצורה חדה יותר.

קראו עוד בטוויטר שלי.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest