דף הבית / חכמת הקבלה / המחשבות שלי ב – Twitter

המחשבות שלי ב – Twitter

תוצאת תמונה עבור טוויטר על כל פשעים תכסה אהבה. אין אחד ללא השני! כולנו שונים. אם אנחנו מכסים על הקשר בינינו באהבה, אז קיים מקום לאהבה. אם אין התנגשויות – אין אהבה. ניתן לבנות רק זה מעל זה, כל הבניה היא מעל האגו.

תוצאת תמונה עבור טוויטר שוב עולות השאלות: "איך מקיימים 'אמונה מעלה מהדעת'?"
אז הנה, כך: תארו לעצמכם שאתם נמצאים בגילוי הבורא ובדבקות עמו. ומעכשיו ואילך המשיכו בחייכם מבלי להיפרד מהבורא כאילו שהיה גלוי לפניכם. רכשו ניסיון ושאלות בהתמדה – ותוך כדי מציאת התשובות, אתם תגלו את הבורא!

תוצאת תמונה עבור טוויטר -היכן נמצאת הנשמה?
-לא נברא דבר מלבד לנשמה. בה נמצאים כל העולמות, וגם עולמנו, הנמוך ביותר, ההרגשה הדלה ביותר מבין כל ההרגשות. הכול מתקיים בנשמה. הרצון של הנשמה נקרא הגוף שלה, ואילו האור הוא המילוי שלה. העולם הפיזי אינו קיים, כי אם בהרגשתנו בלבד.

תוצאת תמונה עבור טוויטר בעולם שאנו תופסים בצורה שאינה אגואיסטית, מחוץ לחושינו הגשמיים – הוא עולם שאין בו גופים. בעולם הזה אין דמויות. ישנם בו כוחות בלבד, שאותם אנחנו מגלים בתוכנו. בעזרתם אנחנו מרגישים את העולם בצורה של כוחות וקשרים בין טוב ורע. הבורא – זוהי תכונה של טוב ואהבה מוחלטים.

תוצאת תמונה עבור טוויטר הקבלה אוסרת לומר לאדם מה עליו לעשות, על מנת לשמור על האינדיבידואליות שלו. הדבר היחיד שמותר לעשות הוא לתת דוגמה טובה, והיא כבר תשמש את האדם, לפי יכולת האדם לקלוט אותה, בהתאם לרמת התפתחותו.

תוצאת תמונה עבור טוויטר האדם יכול לא לשים לב לדוגמא טובה ומצד שני להתפעל ולקנא בדוגמה אחרת. הרגשת הקנאה הזו היא טובה מאוד. היא תכריח את האדם ללמוד דבר מה טוב. כיוון שהוא ראה את אותה דוגמה והבין עד כמה היא מועילה לו.

תוצאת תמונה עבור טוויטר הנרי קיסינג'ר: איזו תקופה היסטורית הייתי משווה עם התקופה הנוכחית?
בשנת 1938 גרמניה נכנסה לאוסטריה, ליהודים נאמר שלא לצאת מבתיהם. חיילים גרמנים היו בכל מקום. לעולם לא אשכח זאת! לאחר מכן המשפחה ברחה לארצות הברית.
כנראה שבכך הוא מבקש להזכיר ליהודים על עתידם…

תוצאת תמונה עבור טוויטר הנרי קיסינג'ר: "אני מניח שטראמפ הוא אחת מאותן דמויות היסטוריות שמופיעות מעת לעת, כדי להוות סמל לסיום העידן ולהכריח אותו לזרוק הצידה את הצביעות המיושנת.
אין זה אומר שטראמפ בעצמו אינו יודע זאת או מהרהר על אלטרנטיבה גרנדיוזית.

תוצאת תמונה עבור טוויטר רוצה לראות למרחק? עלה גבוה יותר,
מעל עצמך. אל תסתיר את העולם עם עצמך –
ואז תראה את העולם העליון, את העולם שמעליך!

תוצאת תמונה עבור טוויטר ההרמוניה אינה דורשת את כניעתו של אחד הצדדים!
הטבע מושתת על האיזון שבין מרכיביו המנוגדים.
האיזון אינו מושג באמצעות תחרות, אלא באמצעות השלמה הדדית!

תוצאת תמונה עבור טוויטר כיצד לגלות לעצמך את העולם העליון?
הקבלה אומרת: דמיין שאתה עיוור – זה מה שאתה בעולם הרוחני. וכעת, פקח את עינייך בטוב ובאהבה – ואז, במידת תכונת ההשפעה שלך, יתגלה בפניך העולם העליון, הבורא.

תוצאת תמונה עבור טוויטר תחילה מתעורר הרצון,
הרצון מביא להתפתחות המחשבה –
באם להרחיק או שמא לפתח את הרצון.

קראו עוד בטוויטר שלי.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest