דף הבית / חכמת הקבלה / המחשבות שלי ב – Twitter

המחשבות שלי ב – Twitter

תוצאת תמונה עבור טוויטרבכל רגע חשוב לראות שקיבלת מלמעלה את כל הנחוץ לך לשם השגת העתיד הטוב ביותר!

תוצאת תמונה עבור טוויטר עלינו לקבוע בכל רגע חיים שאין עוד מלבדו. וגם: שהוא טוב ומטיב, כלומר להצדיק אותו בכל פעולותיו. שהרי כל מה שקורה בעולם נברא רק על ידו. כאשר האדם מקיים את התנאי הזה, הוא משיג את חכמת הקבלה – את גילוי הבורא, את משמעות החיים.

תוצאת תמונה עבור טוויטר על מנת להתייחס בצורה אובייקטיבית לעצמך ולאחרים, אני מציע "לארגן" ביניכם באופן שיטתי ומבוקר "מריבות", שבהן, במסגרת גבולות ברורים שנקבעו מראש, אתם יכולים לומר את כל שעל לבכם על בן/בת הזוג שלכם, ולאחר מכן, גם כן באופן מבוקר, לחזור ביחד למצב הטוב. זה עוזר!

תוצאת תמונה עבור טוויטרבדיחה ישנה:
– אני לא אוהב את זמר האופרה פבארוטי!
– היית במופע שלו?
– לא. רבינוביץ' שר לי את אחד משיריו בטלפון.
מבקרי הקבלה מצחיקים אותי: הם מעבירים ביקורת מבלי להכיר את התחום, מבלי להשיג את הבורא. אבל אני מבין אותם: קשה להם להודות בבורותם, ונעים להם לנבוח עליי. אז שיהנו.

תוצאת תמונה עבור טוויטרהבורא עושה הכול במטרה אחת בלבד: לדחוף את האדם לקשר עם הזולת, לחיבור במערכת "אדם הראשון", בהשפעה הדדית ובאהבה. הבורא עונה רק לבקשת עזרה להשיג אחדות, והוא מתגלה בינינו ככוח ההשפעה והאהבה. כל היתר הוא קיום בהמי!

תוצאת תמונה עבור טוויטראדם שמתקדם בדרך ההתעלות הרוחנית מתייחס למושגים "שכר ועונש" באופן שונה מאדם שחי בתפיסת עולם אגואיסטית. אדם שחפץ לצאת מהאגואיזם, מקבל את הביקורת עליו, כהזדמנות שניתנה לו במתנה לעלייה רוחנית – ובכך הוא הופך את העונש לשכר.

קראו עוד בטוויטר שלי.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest