דף הבית / קבלה לעם / שאלות ותשובות / המוזיקה של האור

המוזיקה של האור

v_okno_100_wp.gif

שאלה: איך אפשר לתאר לעצמנו את המצב האידיאלי, הכלי הכללי, את החיבור?

תשובתי: אנחנו כולנו מקושרים בינינו. כשבינינו מתגלה הקשר הראשוני ביותר, זה אומר, שכולנו, כמה שלא נהיה, מיליארדים או מיליונים, אנחנו מגלים בינינו עשר ספירות. כך הוא המבנה של המערכת.

אחר כך, 10 הספירות הללו מתחילות לרטוט ולהוליד צלילים, כמו מיתרי גיטרה. הם כל הזמן נמצאים בתנועה, ביחסים הרמוניים זה עם זה. אין אף צליל שלא רוטט מתוך ההרמוניה הכללית.

כך המערכת הזאת מגלה לנו יותר ויותר את 10 הספירות השלמות. וחוץ מזה, הם מתבהרים לנו יותר ויותר בכל מיני האופנים האפשריים. הצורות השונות שמתגלות לנו מופיעות, מפני שכל ספירה פרטית מורכבת מ- 10 ספירות משלה.

וכאשר כל 10הספירות הפנימיות האלה, שנמצאות ב- 10הספירות העיקריות, גם כן מתחילות לפעול ביניהן בכך שמייצרות הרמוניות עליונות של הגלים העיקריים, כמו במוזיקה או בקול, הן יוצרות את כל ההתפעלויות ובכך מעבירות את כל המידע הפנימי על הכלים ועל האור שממלא אותם.

כל מיני האורות, זה בעיקרון, ההתפעלויות בכל הרצונות האלה, שנוצרות מהחיבור של המיתרים הרוטטים, מהאקורדים שנוצרים. כל המוזיקה הזאת, זהו הגילוי.

הכול כלול בתוך הכלי. הצליל מורגש בתוך הכלים שלנו בתוך החושים ואינו קיים בפני עצמו באוויר. המוזיקה של האור תמיד מתגלה כמילוי הפנימי של האותיות (המטריצה של הרצונות), שנמצאות בתוך האותיות האחרות. האור מתגלה רק בתוך הכלי, רק בתוך הרצון, כתוצאה מהשינויים שלו.

מתוך שיעור על ספר הזוהר, 24.04.2012

ידיעות קודמות בנושא:
כל הבריאה – עשר ספירות
בכל מקום אותן 10 הספירות
10 ספירות, לא 9 ולא 11

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest