הכנס כצורך דחוף

2011-11-18_congress_arava-285_w.jpg

שאלה: כיצד עליי לחזק את הקשר עם חבריי בקבוצה הוירטואלית?

תשובתי: זה לא פשוט. הרי האדם מגיב על מה שנתפס בתוך חמשת החושים. כך אנחנו בנויים בדרגת ה"חי": מגיבים על מה שקרוב לנו, למי שנמצא בשדה הראיה והשמיעה שלנו, למי שאפשר להגיע, לגעת.

לא במקרה, אנשי העסקים מבלים זמן רב בנסיעות וטיסות. האם אי אפשר לחתום על חוזה מרחוק? קיימים לכך כל התנאים הנחוצים. האם זה משנה עם מי אתה שומר על קשרי עסקים? זה יכול להיות סיני או תאילנדי, דרום אמריקאי או אירופאי, העיקר הרווח. אך בכל זאת הם זקוקים למפגשים מלאים, פנים מול פנים, ולא רק למגעים ווירטואליים והתכתבות. בכל זאת, בתוך האדם מושרש הצורך הטבעי במגע אמיתי. את מה שחשוב לו, עליו להרגיש "על בשרו".

אצלנו זה לא כך, אך גם אנחנו צריכים להיפגש זה עם זה ולספוג את ההרגשה מהפגישות הללו. לכן אנחנו עורכים כנסים.

כך גם המדען יכול להיסגר בתוך מעבדתו, ולערוך ניסויים, לשכוח מהעולם שבחוץ, אולם פעם במספר חודשים עליו לטוס למקום שבו מתאספים מדענים אחרים ולהיות עימם בקשר. להשלמת התמונה הוא זקוק להרגשה הפיזית, לא חשוב על איזה מחקר מדובר.

כך גם אנחנו, יכולים להיות מופרדים על ידי המרחק, ומצד שני, כשיש הזדמנות חייבים להשקיע את המאמץ להתחבר. זה מקל מאוד על ההתקדמות שלנו. ולכן, אם האדם עדיין לא היה בכנס, הוא פשוט חייב להגיע. אחרת, הוא לא יקבל התרשמויות נכונות להמשך התקדמותו.

בנוגע למי שכבר היה בכנסים, מי שקשה לו להגיע, למי שמסיבה זו או אחרת אין אפשרות להיות נוכח פיזית, יכול עם ההתרשמות הקודמת להיות בתוך הקבוצה המקומית ולהשתתף משם בפגישתנו.

אם האדם אינו מסוגל להגיע לכנס, וגם לא לקבוצה המקומית, אז עליו לארגן לעצמו תנאים אפקטיביים ככל האפשר בבית, להישאר שם ולתאר לעצמו שהוא כולו נמצא איתנו. גם זה עובד.

בכל מקרה, לא משנה היכן האדם נמצא, רצוי תמיד לשמור על הכיוון לאחדות. הרי אחרי "שבירת הכלים" אנחנו מתתקנים רק על ידי החיבור. ברור שאנחנו לא ממש רוצים את זה, אנחנו בכלל לא נמשכים לזה, מפני שלפי טבענו אנחנו תוצאה מהשבירה של אותה התכונה שמאחדת אותנו לאחד שלם. אבל אם האדם רוצה להגיע למטרת הבריאה ולגלות את האמת, עליו להתעלות מעל טבעו. עליו להתעלות מעל החיים האלה, כדי להגיע לחיים הרוחניים.

לאלה שעדיין לא היו מעולם בכנס, אני חוזר: זאת חובתכם. איני יכול להציע לכם כיצד לממש זאת, אבל נאמר: "כל אשר תמצא ידך לעשות, בכוחך עשה". לכן, חייבים לפחות פעם אחת להגיע לכנס, אם ישנה אפשרות כזאת.

ובנוסף לכך, חייבים להתכונן לפגישה. תכנסו לאתר שלנו www. kabbalah. info ותלחצו על הלינק של הכנס כדי להכיר את חומר ההכנה.

מתוך שיעור על פי מאמר מתוך ספר "שמעתי", 12.04.2012

ידיעות קודמות בנושא:
הכנס בידיים שלנו
עלינו למצוא את היציאה
הצלחת הכנס תלויה בהכנה אליו

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest