דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / קבוצה / הפצה / הכנס הוא הכוח המחיה את הנשמה הכללית שלנו

הכנס הוא הכוח המחיה את הנשמה הכללית שלנו

שאלה: במה מתבטאת עבודתם של האנשים העומדים להיפגש בכנס "קבלה לעם" העולמי הקרוב? מהו תפקידנו באיחוד העולם הגלובלי כדי שנהיה לעם שממנו תשפך החכמה לכל אומות העולם?

תשובתי: דוגמא לכך יכול להיות חוק הקיום של כל גוף חי. נגיד, רצפטורים של מערכת העצבים מפוזרים בכל הגוף, בדיוק כך מערכת מחזור הדם המשתרעת בגוף כולו, מערכת לימפה ומערכות אחרות. כך גם לכנס מגיעים אנשים מכל העולם. מצד אחד, הם כולם שייכים למערכת אחת, מערכת ישראל, ומהצד השני, כולם גרים במדינות שונות המפוזרות על פני כדור הארץ, ושייכים כביכול לעמים שונים ומשונים.

על כל מקומות מגוריהם פועלים כוחות רוחניים שונים. בכל כדור הארץ, על כל חלק שלו פועל כוח רוחני מסוים שנקרא "האחראי" על היבשת, המדינה או העם. לכן, אדם שהוא חלק ממערכת ישראל שהגיע ממדינה כלשהי, עם או מקום בעולם, הוא נציגנו במערכת הכללית. התוצאה היא שיחד אנחנו מעוררים את המערכת הכללית, מעוררים את מערכת העצבים הכללית בגוף הנשמה הכללית שנקראת אדם. אז דרך החברים שלנו שנמצאים במקומות שונים בעולם, כולנו יחד מעוררים את העולם כולו.

אנחנו רואים שאחרי הכנסים שלנו מתחילה התעוררות במקומות שעליהם לא שמענו קודם ומגיעים אלינו אנשים שאותם לא הכרנו עד כה. כל אחד מהם הוא כוח שמסוגל לעורר מיליארדי בני אדם. בעולם הרוחני, בתנאי שהקשר הושג, האור כבר מגיע לאיבר הרוחני אליו שייכת נשמתו של האדם. אנחנו רואים שהנשמה הכללית מתפשטת בכל העולם ונמצאת באנושות כולה. תגובתה של הנשמה הכללית שמלובשת בכל האנושות היא מופלאה, אנחנו מתחילים להרגיש שזאת באמת אנושות גלובלית אינטגרלית, ולראשונה מתחילים להבין שכולנו תלויים אחד בשני.

בצורה כזאת, דווקא באמצעות כנס כזה, שאנחנו מאחדים את כל חברינו למערכת ישראל כללית מסביב לעולם, אנו מחיים את המערכת הכללית של הנשמות הפרטיות שהתחברו ביניהן לא מטעמים אגואיסטיים, אלא על פי העיקרון ישר-אל (המשתוקקים ישר אל הבורא). זה נקרא התפשטות פנימית נכונה של חכמת הקבלה בעולם כולו. באמצעות החיבור בינינו, אנחנו ממלאים את תפקידנו כעם ישראל ביחס לכל עמי העולם. הודות לכך אנחנו נזכה בסופו של דבר להתחבר יחד והבורא ישהה בכנסת הנשמות שלנו.

נתאסף, נתחבר, נגלה בינינו את הבורא ותפילת הרבים תעלה אותנו לרוחניות!

מתוך ההרצאה הפתוחה בבית "קבלה לעם", 26.10.2010

ידיעות קודמות בנושא:
שום דבר אינו מתגלה בצורה מוכנה
לדעת להעמיד את עצמך תחת השפעת הסביבה
משיח לאנושות כולה

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest