דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / הכנס בידיים שלנו

הכנס בידיים שלנו

Laitman_2011-06-10_2677_w.jpg

הכנסים שלנו הופכים ליותר ויותר איכותיים. יכול להיות שהם לא כל כך ייצוגיים כמו בעבר, אך הם יותר עמוקים. וודאי, שאנחנו מדברים בהם על החיבור והאיחוד הריאלי, אבל עכשיו האיחוד הזה, מלבד הגילויים החיצוניים, חודר לתחום של החוויות וההרגשות הפנימיות.

אנחנו יודעים ש"יתרון האור מתוך החושך". האור מתגלה רק בכלי, ולכן עלינו להכין את הכלים, הרצונות, להרגיש את הגלות מהעולם הרוחני כדי להגיע לגאולה. וזה אומר, שכולנו צריכים לעבוד על ההכרחיות שמכוונת לכנס הזה. אנחנו צריכים להגדיר את האופי של הכנס, לדעת מה רוצים, לֵמה רוצים להגיע, מה צריך להתרחש במפגש שלנו. עלינו לבנות בעצמנו את הכנס הזה.

לא מדובר כאן על המרכיב הטכני או הארגוני. אני מדבר על כך, שאנחנו צריכים לבנות מההתחלה ועד הסוף את כל התהליך שאותו אנחנו צריכים לעבור ביצירת החיבור בינינו, עד לאותה המדרגה שבה נשיג איחוד איכותי ונאפשר לאור להאיר בתוכנו. ולשם כך אנחנו צריכים לעבוד, להשקיע מאמצים, לעשות הכנה, ללא כל קשר היכן יימצא האדם בזמן הכנס. כולנו צריכים לתאר לעצמנו לאיזו נחיצות וחסרון אנו נדרשים להגיע, על ידי המאמצים הפנימיים והחיצוניים, בלימוד, בכוונות, ובארגון במקום.

אני מחכה לדעות ולתגובות שלכם. בהתאם לזה אנחנו נערוך את הכנס שלנו. אני אכין את עצמי בהתאם למה שאתם תכתבו. אז, באמת יהיה בינינו שיתוף פעולה ואנחנו נתקדם באופן מרבי קדימה.

אחרת, אם אני אעשה את מה שהאנשים לא מוכנים אליו, זה יהיה כמו תיאטרון של שחקן אחד. אנחנו לא צריכים כאן הצגה אלא איחוד, פעולה משותפת הדדית.

מתוך שיעור על מאמר ק"צ מספר "שמעתי", 12.04.2012

ידיעות קודמות בנושא:
הכנס כצורך דחוף
הצלחת הכנס תלויה בהכנה אליו
לברזיל עם כל העולם

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest