דף הבית / משבר עולמי / הכלכלה העולמית והאור העליון

הכלכלה העולמית והאור העליון

photo_rav_gh70_179.jpg

שאלה: מתוך מאמרי "הערבות", ו"הדור האחרון" נובע שמבחינה כלכלית, חברה שחיה לפי חוקי הקבלה, היא סוג של קולקטיביזם או קומוניזם וזהו תנאי הכרחי לקבלת התורה ולגילוי הבורא על ידי כולם (כיוון שרק כך נוצרת אפשרות לא לחשוב על עצמך בכלל).

האם מתוכננים יחסים כלכליים כלשהם במסגרת "מדינת הקבלה הוירטואלית" או שעוד לא הגיע הזמן? אולי כדאי ליישם מודלים כלכליים כלשהם של מעבר, שבנויים בתוך הכלכלה העולמית הקפיטליסטית המודרנית? מה אתה חושב, איך בכלל תתפתח הכלכלה העולמית בכיוון למצב האידיאלי?

תשובה: אנחנו לא צריכים לשנות באופן מלאכותי את החברה ומוסדותיה, אלא לתקן את הקשר בינינו לבין האור העליון, מקשר אגואיסטי לאלטרואיסטי.

תוך לימוד חוכמת הקבלה, שמסבירה לנו איך להיות דומה יותר לטבע, אנחנו מעוררים על עצמנו מלמעלה אור מתקן (אור מקיף), והוא משנה אותנו, נותן לנו רצונות, מחשבות וכוחות, לשנות את הכל בתוכנו ובינינו.

אם אנחנו לא נשתנה תחת השפעת האור, אלא נשנה את עצמנו כמו שנראה לנו, ניצור שוב הרבה בעיות, כמו שהיה עם הסוציאליזם ברוסיה, ועם הקיבוצים בישראל. ארה"ב הקפיטליסטית נאלצת להלאים בתי עסק, והופכת לסוציאליסטית… זה לא אותו סוציאליזם (קומוניזם), שעליו מדברת חוכמת הקבלה.

אנחנו, חברי האקדמיה הבינלאומית לקבלה (או קבוצות "בני ברוך" ברחבי העולם) צריכים:

  1. לספק לעצמנו רמת חיים הכרחית.
  2. לתקן את עצמנו על ידי לימוד הקבלה בסביבה הנכונה (ראה מאמר "החרות" – מה ביכולתנו לעשות).

את השאר יעשה האור.

המשימה שלנו היא ליצור חברה וירטואלית, שתוכל לשמש דוגמה לכל העולם.

פוסטים קודמים בנושא: משבר עולמי

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest