דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / הכול תלוי בהכנה הנכונה!

הכול תלוי בהכנה הנכונה!

פעולה רוחנית תלויה לחלוטין בהכנה. הרי הפעולה עצמה כבר נקבעה מראש וחייבת להתרחש. שום דבר אינו יכול להשתנות בכל התוכנית מתחילת הבריאה ועד סופה, כל השלבים שלה כבר נקבעו באופן חד משמעי.

האדם יכול להתערב בחלק כלשהו מהתוכנית הזאת, רק כדי לשנות את המהירות שלה. אך ישנו כזה חלק, שבו הוא יכול לשנות את האופי של התוכנית שמתגלה ונפתחת בתוכו, כלומר לקבוע כיצד הוא ירגיש את ההתפתחות שלו.

בחלק הזה של התוכנית הוא קובע את העצמאות שלו ויש לו הזדמנות להביע את עצמו. כך הוא עולה כאישיות עצמאית, בעלת שליטה, שלמה, שמבינה ומשיגה את כל תוכנית הבריאה, שתוכננה רק לשם המטרה הזאת.

לכן, ההכנה לפעולה המיועדת, משנה את אופייה מתחילתה ועד סופה. הכול תלוי בהכנה, ולכן אנחנו נותנים לה חשיבות כל כך גדולה.

ועכשיו, ערב הכנס בניו-ג'רזי, בזמן כל כך מיוחד עבור העולם כולו, חשוב מאוד שההכנה שלנו תהיה נכונה ותישא לאחר מכן פירות טובים מהחיבור שלנו בכנס.

שמהמקום הזה ליד ניו-יורק, מהמרכז של כל אמריקה, יתפשטו גלים עוצמתיים, כמו גל טוב של צונאמי, שישטוף את העולם באהבה ובכוח ההשפעה. שבני האדם יתחילו להבין כיצד עליהם להתחיל להתייחס זה לזה בפתחו של העולם החדש ושל אותם השינויים שאנחנו עתידים לעבור בהתאם לתוכנית הטבע.

שזה יעזור לעולם לעבור את השינויים האלה בצורה רכה, מהירה וטובה, לאחר שיתכוננו אליהם ויבינו מה קורה, ולא סתם ינועו כבהמות מוכות על ידי השוט של ההיסטוריה מבלי להבין מה עליהן לעשות.

לכן הכול תלוי בהכנה שלנו לכנס, כדי שבעזרתו נוכל להכין את העולם לשינויים שהוא בכל מקרה יצטרך לעבור. אך לאחר שהוא יתכונן אליהם היטב, הוא יוכל לקבל אותם ולראות אותם בצורה הנכונה, שהם רק לטובה.

בכל עשרת הימים האלה, בשעות האחרונות שנשארו עד הכנס, מצפה לנו עבודה רבה. אנחנו צריכים לראות כל רגע כהכנה לאירוע חשוב ביותר, ולברר כיצד אנחנו רוצים לעבור את הרגעים הללו כדי לקבל את התוצאה הרצויה גם עבורנו וגם עבור העולם כולו.

מתוך שיעור על ההכנה לכנס בניו ג'רזי, 22.03.2011

ידיעות קודמות בנושא:
שיר מוכּר הוא שיר אהוב יותר
להתכונן לפגישה הצפויה
הטיפה האחרונה

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest