דף הבית / חינוך, ילדים / הכול נפתר תוך שעה

הכול נפתר תוך שעה

שאלה: האם צריך להסביר לאנשים, שבאיחוד שלהם הם מגיעים להידמות והשתוות לטבע?

תשובתי: כן, אנחנו צריכים להסביר את זה. מגיעים אלינו אנשים מאוד רציניים, שרוצים לרכוש את השיטה האינטגרלית. אלה הם מומחים בתחומם: פוליטיקאים, מדענים, רופאים, מתכנתים, וכולי. הם רוצים לדעת מה קורה כאן, למה ובאיזה אופן אנחנו הצלחנו לעשות את זה.

אנחנו מסבירים להם שהמדע האינטגרלי הוא פשוט מאוד, הוא בנוי על התאמה לטבע. אנחנו צריכים להיות באותה רמה איתו, עם האנרגיה, המידע, המחשבה, הרצון שלו, עם כל מה שיש בטבע הסובב, שבעיקרון ברא אותנו.

אבל איך אנחנו יכולים לעלות לרמה שלו? על ידי הקשר ההדדי שלנו. לכן אנחנו יוצרים בינינו כזה קשר שבו כולם שווים, נמצאים בדאגה הדדית, בהתכללות הדדית זה בזה. כלומר אנחנו יוצרים מערכת אינטגרלית, אנלוגית קטנה, שבה אין גדולים יותר או קטנים יותר, אף אחד לא לוחץ על האחר, כולם עובדים בהסכמה משותפת כללית.

דווקא מפני שאנחנו מטבענו מנוגדים למצב הכללי הזה, מפני שכל אחד מאיתנו הוא אינדיבידואליסט גדול, אגואיסט, מנוגד לאחרים, אז עכשיו, בזה שאנחנו מתעלים מעל זה, אנחנו מתחילים להתאחד. אנחנו כאילו יוצרים מצבר, חיישן שמורכב משני חלקים: מהמצב הקודם שלנו, וממה שהשגנו עכשיו במשך שעת העבודה הראשונה.

במצב הפנימי הזה שמתחבר ומשתלב בינינו, אנחנו מתחילים להרגיש את ההידמות וההשתוות שלנו לטבע. אנחנו מכנים את ההידמות הזאת "אור פנימי" ומעריכים אותו, כי האור הרי נותן לנו את הרגשת החיים.

מתוך התוכנית "דרך הזמן", 20.03.2013

ידיעות קודמות בנושא:
פעולה מדהימה
האדם, בהרמוניה עם האינטגרליות של הטבע
טעם של רגשות חדשים

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest