דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / קבוצה / הכנה / הכול מוכן, המילה האחרונה היא עלינו!

הכול מוכן, המילה האחרונה היא עלינו!

שאלה: לֵמה בדיוק לחכות, לֵמה כל החברים שישקיעו את עצמם לחלוטין בכנס צריכים לקוות?

תשובתי: צריכים לקוות לכך שאתם תתחברו כתוצאה מכל הפעולות שלכם, שצריכות להיות ספוגות לגמרי בכוונה להתאחד. כל התנאים לכך קיימים היום בעולם.

כל יום שולחים לי הרבה מאמרים של מדענים, חוקרים, כלכלנים, פוליטיקאים, שבזמן האחרון כותבים על הגלובליות של העולם, על הקשר ההדדי שלו. הם למעשה כותבים במילים שלנו, אף על פי שלא אומרים את הכול, כי לא מבינים איך אפשר לשנות את מצב החברה. אבל הם מבינים שהעולם יהיה חייב להגיע לאיחוד, להרמוניה, לאינטגרליות וכולי.

אנחנו נמצאים בכזה מצב, שעוד לא היה אף פעם בעולם. וניתנה לנו ההזדמנות לשנות את העולם בעזרת האיחוד, מה גם שזה ניתן לנו בכזאת מדינה שבה הרבה שנים התפתחה חכמת הקבלה, שבה גם היום יש לנו את הקבוצות החזקות ביותר, התלמידים הנאמנים ביותר. אנחנו יכולים לעשות כך, שהכוח שאותו נגלה בינינו באמת ישמש את כל העולם ודרכו יגיע לבורא.

זה מה שנקרא שילוש: אנחנו, כל אחד מאיתנו, דרך הקבוצה, דרך כולנו, דרך הכלי העולמי, ודרך כל החברה העולמית, משתוקקים לבורא ומתחברים יחד. כלומר אנחנו, כל החברים שלנו בעולם, יחד עם האנושות ויחד עם הבורא מהווים אחד שלם כללי. את השלם הכללי הזה אנחנו צריכים לגלות, להרגיש, ליצור, כי בינתיים הוא לא קיים!

אני מאוד מקווה שההכנה שלנו תשמש לכך.

מתוך שיעור יסודות הקבלה, 12.08.2012

ידיעות קודמות בנושא:
כנס כזה עוד לא היה!
כנס שמוביל למטרה
כנס: ההכנה לאיחוד הכולל

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest