דף הבית / כללי / היסטוריה – גילוי הרשימות

היסטוריה – גילוי הרשימות

photo_rav_gh70_149.jpg

שאלה: אם פעם כולנו באמת היינו קופים, אז מי ברא את הקופים? איני יודע אם להאמין באבולוציה או בדת.

תשובה: חכמת הקבלה מדברת על כך, שההתפתחות בעולמנו מתרחשת לא על ידי בחירה טבעית של כוחות ותכונות, אלא לפי סדר הופעת ה"רשימות" בנו, שהוא המידע מירידת הנשמות מלמעלה למטה, מעולם אין סוף לעולמנו. נתוני המידע האלו נוצרו בנו כתוצאה מירידת כל הבריאה מעולם אין סוף לעולם שלנו, והם נוסדו בנו כמעין סליל נתונים על כל מדרגה של ירידה.

אנחנו, וכל מה שקיים, חשים היום את גילוי מדרגות הנתונים (הרשימות) האלו מהמדרגה התחתונה כלפי מעלה, וחייבים לממש אותן או בדרך האור, דרך לימוד חכמת הקבלה – דרכה מושכים אור מקיף (אור מתקן) ומתגלות המדרגות הבאות שלנו, או בדרך הייסורים – בלי ללמוד את מבנה המערכת ובלי למשוך אור מהמדרגה הבאה, אלא רק תחת תחושת הלחץ של ה"רשימו" שדורש את מימושו.

לכן אין אבולוציה, אלא קיים רק גילוי הדרגתי של הנתונים הידועים מראש. הכול ידוע מראש, חוץ משיטת העלייה במדרגות: באופן מודע (מהר ונוח) או בכפייה (לאט וכואב). בדומה לסרט קולנוע, שבו כל הסצנות הבאות כבר מצולמות, והן רק מופיעות בהדרגה לפני הצופה. לכן דרווין והדת אינם צודקים.

שאלה: האם אתה שולל את האפשרות של חזרת ההיסטוריה, והזכות של אנשים אחרים לקרוא לשיטותיהם בשמות שלהם או לבטא אותן ללא שם?

תשובה: אין חזרה של ההיסטוריה, אלא ישנן "רשימות" – נתוני מידע שהולכים ומתגלים. זוהי ההיסטוריה שעוברת לנגד עינינו.

זכות האנשים לא רלבנטית. אם זה לא מדע, ולא נשען על עובדות לפי העיקרון "אין לו לדיין, אלא מה שעיניו רואות", אז אין מה לשים לב לכך. כי כל ה"מדעים" וה"שיטות" יעברו בימינו בדיקה על אמיתותם, ובהתאם לזה יצטרפו לחכמת הקבלה.

המלחמה הזאת בהכרה שלנו עוד לא ניכרת היום, כי חכמת הקבלה עצמה עוד נסתרת. אבל כשהיא תתגלה, המדענים עצמם יופתעו, עד כמה אפשר לבצע ניסיון טהור ולא ניסיון עמום מההיגיון האגואיסטי, וינפו את כל מה שלא שייך להשגה גלויה של העולם העליון לפי העיקרון שמסביר ספר "הזוהר": אפשר להשיג רק את החומר והצורה המלובשת בחומר, ולא צורות מופשטות או מהות (ראה מאמר "מבוא לספר הזוהר").

ובעניין מתן שמות לשיטות – אין לכך שום חשיבות, כי זוהי בסך הכל דרישה אגואיסטית שלנו, או שהדבר נחוץ כהגדרה מדעית.

פוסטים קודמים בנושא:

היסטוריה באור חכמת הקבלה

המקובלים אינם מתעניינים בהיסטוריה

רשימות וההיסטוריה האנושית

2 comments

  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    נראה לי שאיזה בחור מהמגזר הדתי,נכנס לאתר הידען ותוך כדי להט הדברים

    בדיון הצולב,הוא הכחיש את השואה!

    אין לי מילים להביע זעמי על כך!

    אז מקובלים לא לומדים הסטוריה???מה קורה פה לכל הרוחות??

    מה היומרה הזו?? נורא!

  2. " אם זה לא מדע, ולא נשען על עובדות לפי העיקרון "אין לו לדיין, אלא מה שעיניו רואות", אז אין מה לשים לב לכך. כי כל ה"מדעים" וה"שיטות" יעברו בימינו בדיקה על אמיתותם, ובהתאם לזה יצטרפו לחכמת הקבלה."
    ?-האם הקבלה ניתנת לבדיקה על אמיתותה לפי העיקרון שאין לו לדיין,אלא מה שעיניו רואות" לפני המחסום?

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest