דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / היכן מסתתר האור?

היכן מסתתר האור?

laitman_2010-03-10_5442-70.jpg

שאלה: היכן נמצא האור המחזיר למוטב, בתורה או בהשפעה שלי לחברים?

תשובתי: את האור המחזיר למוטב, לבורא, אתה מקבל בזכות המאמצים שלך להתחבר עם הזולת, עם החברים.

אנחנו נמצאים במערכת מתוקנת, מושלמת. במערכת המתוקנת הזאת שוֹרֵה האור העליון, אור של אין סוף. כיצד אתה יכול לעורר את האור הזה של אין סוף, כדי שהוא ישפיע עליך? אתה משתדל להתחבר עם המערכת המתוקנת.

מה היא מהווה בפני עצמה? באיזו תבנית היא ניצבת מולי? – תבנית הקבוצה. באותה המידה, שאתה מתחבר עם הקבוצה, אז בקשר ביניכם, בהתאם למאמצים שלך מתעורר האור, התורה, כוח ההשפעה. הכוח הזה משפיע עליך והופך אותך גם כן לחלק המשפיע של המערכת המתוקנת, כך שהתורה, האור המתקן הזה מתחיל למלא אותך.

שאלה: אז איך אני קשור עם הטקסט הזה, שאותו אנחנו קוראים?

תשובתי: בטקסט הזה אתה קורא על המצבים המתוקנים בקשר שבינך לבין החברים. עכשיו קראנו קטע מהזוהר. איפה אני צריך לגלות את כל מה שקראתי? בקשר שלי עם החברים, בהשתוקקות שלי להתחבר איתם. אז אני אגלה את כל התכונות, הספירות, הפרצופים, העולמות, בקשר בינינו.

ביני לבינך נמצאות עכשיו 125 מדרגות. אם הייתי מבצע בך כזה שינוי פנימי, שהייתי מתחבר איתך בכל לב ונפש, בשׂכל וברצון, אז הייתי משׂיג את גמר התיקון האישי שלי. ובהתקרבי בדרך אליך, בכך שמשפיע לך, בכך שמקבל את הרצון שלך כשלי, אני הייתי עובר את כל 125 המדרגות. הייתי מגלה בינינו עולמות, עליות וירידות, ביחסים ביני לבין הזולת. ברגע שהתחברתי עם הזולת, לפחות עם אחד מהחברים שלי, בזה סיימתי את עבודתי. ולא צריך להתחבר עִם מיליונים, לא עם מיליארדים, ולא עם הבורא, מפני שזה אותו הדבר. אם אני מבטל את הרצון לקבל שלי ויכול לקבל את רצונו של הזולת כשלי, אז הדבר נעשה!

לכן אנחנו קוראים את ספר הזוהר, שבו מתוארים כל מיני מצבים, שאותם אני מגלה בצורה של קשר או ניתוק בינינו, ביני לבין הזולת, שָם נמצאים כל העולמות/העלמות, ההתרחקויות.

מתוך שיעור על ספר הזוהר, 30.05.2011

ידיעות קודמות בנושא:
נוסחת החזרה אל הטוב
תוכיח שאתה רוצה להיות טוב!
בפותחנו את הזוהר

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest