דף הבית / הכול על הקורונה / היום שבו לא יהיה צורך ברופאים

היום שבו לא יהיה צורך ברופאים

הערה: ארגון האחיות בצרפת ערך סקר ומתוכו התברר שכ-40% מעובדי הרפואה בצרפת היו מעוניינים להחליף  מקצוע. היום צרפת שוב עוברת לכוננות גבוהה במאבק בווירוס הקורונה.  עובדי הרפואה נמצאים על קצה גבול יכולתם, רבים מחליטים להוריד את החלוקים הלבנים.

57% מהאחיות שנשאלו היו מעוניינות לעזוב את המקצוע. "מחאו לנו כפיים ולא יותר מכך. המשכורות נמוכות, אין  כבוד למקצוע", הן אומרות ועוזבות את המקצוע עליו חלמו ובו התגאו. זוהי טרגדיה עבור רבים. איך יתכן שאנשים "יורים לעצמם ברגל”? האם לא ברור שלפני הכל היה צריך לתמוך בצוות הרפואי, במי ש"בחזית" מה שנקרא?

תשובתי: בטבע יש תוכנית שפועלת כך שכל האנשים יגיעו לבסוף להכרת הטבע שלהם שלא באמת אכפת להם מאף אחד. האדם בשכלו הצר לא חושב על כולם, הוא חושב על עצמו ושום דבר לא מעניין אותו.

שאלה: האם אתה מכוון  למעשה לחשיבות העצמית של מנהיגי מדינה?

תשובתי: אני מדבר על כולם, לא משנה  מי.

הערה: אבל  איך הם לא מחליטים שצריך לשלם קודם כל לאנשי הרפואה, להכפיל את משכורתם  כי הם בחזית, הרי גם הם יכולים להזדקק לבית החולים.

תשובתי: הם בטוח מגיעים לידיים טובות, אל תדאג.

שאלה: כלומר הידיים אליהם הם מגיעים משולמים היטב?

תשובתי: כמובן.

שאלה: האם בכל זאת החשיבה צריכה להיות מכוונת לתמיכה בעובדים האלו, לתת להם יותר?

תשובתי: כן.

שאלה: האם זה לא קורה כי עובד כאן אותו מנגנון?

תשובתי: כן. הראש שלנו לא עובד לכיוון הזה. אלא החשיבה היא שאם הם כבר עובדים, שימשיכו לעבוד ואנחנו נוציא עוד מספר חוקים וכך הם לא יוכלו להשתחרר מהעבודה הזו.

שאלה:  כלומר לשעבד אותם?

תשובתי: כמובן. אבל אני חושב שכל זה יפסק כי העובדים פשוט יפסיקו להגיע. ואז מה אפשר לעשות? אי אפשר  לחייב אותם.

שאלה: האם למעשה המוצא עבורם הוא שביתה שקטה?

תשובתי: כמובן. "אני לא מסכים עם תנאי ההעסקה". אם זה ייעשה  בצורה מאורגנת,  המדינה תעשה כל מה שצריך. וכאן שוב אנחנו מגלים שהאגואיזם שלנו מפריע לנו לארגן חברה נורמטיבית ומחוברת שדואגת לכולם כמשפחה אחת. אפילו במדינה אחת אנו לא מסוגלים לעשות זאת.

הערה: אנחנו רואים את  האגואיזם נכנס אפילו למקצועות הומניים.

תשובתי: עוד נראה כיצד האגואיזם לא מאפשר לנו בנקודות הקריטיות ביותר. גם אם תרצה לאסוף את האנשים לשיחה, להגדיל את המשכורת שלהם, להעביר חוקים כלשהם – לא תוכל!

בספר הזוהר נכתב שהאדם לא יכול לוותר על האגואיזם שלו ואפילו כשהוא עומד לפני המוות, כשמלאך המוות מקרב אליו חרב עם טיפת "רעל" בקצה, האדם לא יכול לסרב, הוא רוצה לבלוע את ה"רעל" הזה, את התענוג האגואיסטי הזה. הוא פותח את הפה ובולע והכול מסתיים.

שאלה: כלומר  על פי הכתוב בספר הזוהר אין מוצא?

תשובתי: יש מוצא רק אם כולנו יחד מושכים על עצמנו את האור העליון והוא מתקן את הכול.

שאלה: אם המצב הזה יביאו אותנו לכך שנראה שאנחנו משמידים את עצמנו וכהצלה עלינו להפוך למשפחה אחת, למדינה אחת מקושרת, האם האדם יסכים לזה?

תשובתי: רק אם כולם יסכימו ביחד! זאת כל הבעיה. עלינו לעקור את השנאה בין בני האדם וביחד לקחת את כל העניין לידיים. אם רוצים יחד לטובת כולם זה יצליח לטובת כולם ולא יהיה נזק לאף אחד! מצב כזה בטוח יגיע ולא ילך לשום מקום! אנשים יתחילו לדבר על כך יותר ויותר, אחר כך הם יכירו בכך שאין להם  כוח להביא למצב הזה. ואז הם יחשבו מהיכן לקחת את הכוחות לעשות את זה, איך למצוא כוחות. נוכל למצוא את הכוחות האלו רק אם ניצור קבוצות של עשיריות, קבוצות קטנות ובהן נמצא את כוח החיבור המשותף. כמו שנאמר, אנחנו נברא את הבורא.

הבורא זהו כוח טוב הנמצא בינינו. אם אנחנו האגואיסטים, בכל זאת משתוקקים לאיחוד מעל האגו אז אנחנו בונים, יוצרים, מולידים, את הבורא בינינו. אחרת הוא  לא קיים. את הכוח הזה אנו מתחילים להוליד בינינו ממש מאפס, מכלום, מתוך ואקום.

שאלה: האם קבוצה קטנה אחת מולידה את הבורא, וקבוצה קטנה נוספת מולידה את הבורא וכך  נולדים הרבה כאלה "בוראים"?

תשובתי: כן. ואחר כך הקבוצות הללו כמובן מתאחדות כיוון שכל התנועה שלהן היא לכיוון האיחוד. כך בסופו של דבר נוצר בורא אחד מעל כולם. ומהו אותו הבורא? תכונת ההשפעה והאהבה. כל כך פשוט לגלות אותו על ידי פעולות כאלו.

שאלה: האם התהליך מתחיל בקבוצות קטנות?

תשובתי: בקבוצות קטנות של לא יותר מעשרה אנשים.

שאלה: מספר אנשים שאותם אתה יכול ללמוד לאהוב?

תשובתי: כן. זה תהליך מאוד לא פשוט אבל זה יקרה בלית ברירה. במצב הזה לא יהיה צורך באחיות, באנשי רפואה, ולכולם יהיה את כל מה שהם צריכים.

שאלה: כלומר, אתה רואה שבמצב כזה החברה תהיה בריאה, אנשים יהיו בריאים ולא יזדקקו לבתי חולים?

תשובתי:  בריאים לחלוטין.

מתוך תוכנית הטלוויזיה "חדשות עם מיכאל לייטמן" 15.10.20

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest