דף הבית / אקטואליה / היום הבינלאומי להגנת ילדים

היום הבינלאומי להגנת ילדים

הערה: ב – 1 ביוני, מציינים יום להגנת ילדים.

תגובתי: איך יכול להיות יום להגנת ילדים?! ילדים בכל העולם, זה החלק הכי לא מוגן בחברה! אם באמת היינו דואגים לילדים, אז לא היו גדלים מהם כאלה מבוגרים רעים. כי ילד, שמלכתחילה לא מרגיש דאגה כלפיו, הופך להיות אדם ברברי ונוקשה שרוצה "לשפוך" החוצה את מה שלא קיבל בילדות.

שאלה: מה היא מבחינתך דאגה לילד?

תשובתי: דאגה לילד זה בראש ובראשונה חינוך. הוא זקוק לחום ולתשומת לב יסודית ופשוטה. איך ההורים היום יכולים לתת משהו לילדים, אם הם עובדים במשך כל שעות היום, והם מספיקים רק לאסוף את הילד ממוסד הילדים, להשכיב לישון ולמחרת בבוקר שוב לקחת אותם לשם? נחשב שהילד גדל כביכול במשפחה, אבל בפועל הוא מעביר יום שלם ב"בית ילדים". זה המצב שהגענו אליו! האימא צריכה לעסוק בחינוך הילד ואז לא יהיו שום בעיות.

שאלה: מהו המושג "אימא", שמחנכת את הילד?

תשובתי: זה אומר שהאימא מבקרת יחד איתו במוסד חינוכי שבו הילדים לומדים בכיתה אחת והאימהות שלהם בכיתה אחרת. שם מלמדים את האימהות כיצד לחנך את הילדים, כיצד להיות מקושרות ביניהן, כיצד לחזק את המשפחה. כך ממומש החינוך וההשכלה של האימהות ושל הילדים.

גם האבות צריכים ללמוד, שעה או שעתיים בעבודה, ללא יוצא מהכלל, כיצד לחנך את הילד וכיצד להתנהג בצורה נכונה במשפחה. ואז בבית כולם יבינו זה את זה. אנחנו כל הזמן מתפתחים, ולכן חינוך כזה הוא הכרחי! בהמות לא צריכות חינוך כזה, אבל אפילו אצלן האימא נמצאת כל הזמן ליד הילדים ולא מוסרת אותם לאף אחד, עד שהם גדלים.

הערה: כלומר, אנחנו חייבים לבנות קשר יותר ויותר חזק במשפחה, מפני שהיא כמו תא קטן בגוף גדול.

תשובתי: הכרחי לשנות את העולם למען הילדים, כדי שיגדלו מהם הורים טובים, זה התפקיד שלנו.

מתוך תוכנית טלוויזיה "חדשות עם מיכאל לייטמן", 1.6.2016

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest