דף הבית / אקטואליה / ישראל היום / היהירות הקולוניאלית של המערב

היהירות הקולוניאלית של המערב

דעתה של מדענית-המדינה הדסה פאלק: "ישראל אינה המדינה היחידה שהעולם המערבי רוצה בחיסולה, הרשימה תמשיך להתארך עד שהמערב יקבל את גמולו.

אירופה הסגירה להיטלר את צ'כוסלובקיה כדי לשמור על השקט האזורי. אך לאחר הסגרתה, היטלר התמלא חוצפה, במחשבה שהוא יכול לעשות ככל העולה על רוחו תוך הצדקת פעולותיו באמצעות מנטרות כמו "שאיפת העם לחופש" ו"כוחות השחרור".

המערב תמיד היה מוכן להסגיר מדינות ועמים שלא תאמו לאג'נדה שלו, ובמידה ונתקל בהתנגדות, הפעיל את כל האמצעים: הפרת הסכמים, תככנות, עזרה כלכלית ופוליטית למורדים, תמיכה בטרור ועוד. אחד מהאמצעים האפקטיביים ביותר הוא: לפנות ל"קהילה הבינלאומית" (אם קיימת בכלל קהילה כזאת) ולהסית את ה"אינטלקטואלים השמאלנים" כנגד המדינות ה"מתמרדות".

כשם שהאירופאים הביאו על עצמם את מלחמת העולם השנייה, כך היום הם מסיתים כנגד עצמם את המוסלמים של אירופה.

ההיסטריה האירופאית בקשר ל"משטר הגזעני" של יאן סמית' גרמה לכך שהשלטון הדרום אפריקאי עבר לידי הרוב השחור. כתוצאה מכך, המדינה המשגשגת שפעם קראו לה "שווייץ האפריקאית" נהרסה לחלוטין.

באמצעות הטרור והתמיכה המערבית, הקונגרס הלאומי האפריקאי של מנדלה (מקבילו של אש"ף) הכריח את הבורים להצביע בעד ביטול האפרטהייד. כיום רפובליקת דרום אפריקה נמצאת במקום הראשון בביצוע פשעים חמורים. בכל שנה נהרגים יותר שחורים ע"י בני עמם מאשר השחורים שנהרגו בכל 46 שנות האפרטהייד.

הכלכלה שהייתה בעבר הכי משגשגת באפריקה, נמצאת כיום בהרס טוטאלי.

מהי מטרת המהפכות? – הפקת רווחים מה"שלום", נפט, או תדמית של "הומניסט דגול".

גם ישראל משמשת כקלף מיקוח, ועלינו להפסיק את היהירות הקולוניאלית הזאת".

הערה: אני מציג דעות וידיעות שלא נכתבו על ידי, אך ורק כדי להוסיף להן את דעתי: הכול מגיע מהבורא. זאת אומרת, אפשר לנתח את המצב כמה שרוצים ואיך שרוצים, אבל כל זה מתרחש בתוכנו עצמנו, כתוצאה מהטבע האגואיסטי שלנו. ועל אף שאנחנו נגעלים ממעשיהם של אנשים אלו או אחרים, של ממשלות ומנהיגים למיניהם – כל זה אינו יותר מאשר גילוי הטבע שלהם, כלומר, הטבע שלי ושלך. האם לא הגיע הזמן להיפטר לא מהם, אלא ממנו? הרי אז ייעלם כל הרוע בעולם!
ידיעות קודמות בנושא:
תוכניתו של אובמה: להרוס את ישראל
לאן תיטה כף המאזניים העולמית
ההיסטוריה חוזרת

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest