דף הבית / אקטואליה / "הטובים" – ערבות הדדית מבית "קבלה לעם"

"הטובים" – ערבות הדדית מבית "קבלה לעם"

שאלה: החל מאתמול החלה לפעול יוזמה הנקראת "הטובים", בחסות "קבלה לעם". ליוזמה זו יש דף בפייסבוק, עם מספר טלפון של מוקד טלפוני. היום בבוקר, על פי הכוונה של "הטובים", אני והחבר שלי נסענו לעפולה לשמור על גן ילדים. האם זהו המימוש של הערבות ההדדית?

תשובתי: בוודאי! דווקא פעולות מסוג זה אנחנו צריכים לבצע: כל אדם עבור אחרים, וכל עם ישראל בתוך עצמו. על ידי פעולות כאלה והדומות להן, כשאנחנו מתקרבים ודואגים זה לזה בערבות הדדית, באיחוד וחיבור בינינו, אנחנו מזמינים את הכוח הטוב והוא ללא ספק מנטרל את כל הכוחות הרעים. ואז לאף אדם בעולם לא תקום על אדם אחר.

שאלה: מה יקרה, אם באופן תיאורטי כל אזרחי ישראל יצטרפו ליוזמה של "הטובים"?

תשובתי: כל העולם יירגע בצורה נפלאה וטובה. כך התורה וחכמת הקבלה מבטיחות לנו. 

הערה: במשך היום הראשון ליוזמה הזו, הצטרפו מאות מתנדבים וכן עשרות גני ילדים פנו ל"הטובים" בבקשה לשלוח שמירה ולהחזיר להורים את תחושת הביטחון.

תשובתי: אפילו אם כמות לא גדולה של אנשים (במקורות נאמר 600 אלף) מבצעים כזאת פעולה נפלאה, אז העולם הופך לגן עדן. הבעיה היא שאין לנו מספיק מתנדבים כדי לספק שמירה לכל גני הילדים, כי אנשים גם עובדים. לכן אנחנו מזמינים את כל אלה שיכולים להקדיש לזה לפחות כמה שעות, להצטרף ליוזמה הזאת.

הערה: מספר הטלפון של המטה שלנו הוא 1-700-509-209. אבל הכי פשוט זה להיכנס לדף של "הטובים" בפייסבוק, להירשם וכבר ידאגו לכם.

תשובתי: דווקא פעולות מסוג זה, למרות שאנחנו מבצעים אותן תחת לחץ של ייסורים, פחד ובעיות, עוזרות לנו מאוד ומקרבות אותנו זה לזה. אז בואו נתחיל להתאחד יותר! איחוד וחיבור בינינו, זוהי המלחמה באינתיפאדה.

הערה: נאמר ש"כל ישראל, ערבים זה לזה". זה אומר, שכולם יחד רואים רק טוב. התהליך הזה שהחל היום בבוקר, מעורר תקווה…

תשובתי: בזה אנחנו לא תלויים באף אחד! אנחנו תלויים רק בעצמנו! עכשיו אתה מצטרף ל"הטובים" וזהו! מספיק לך להשתתף בפעולות מסוג זה: לשמור על תינוקות, על ילדים קטנים, מה יכול להיות טוב יותר מזה… כשאתה כבר יוצר יחסים טובים בין בני האדם, בין הורים, מחנכים, בכל עם ישראל, זוהי דוגמה נפלאה, חמה, טובה לכולם. בואו נתחיל לנהוג בצורה כזאת!

הערה: ובכן, אתם נכנסים לדף הפייסבוק של "הטובים". שם ישנן שתי אפשרויות: או לבקש עזרה, או להציע עזרה. אם אתם מחנכים או הורים של גן ילדים, שאין לכם כסף או אמצעים מהעירייה עבור שמירה, אתם יכולים לפנות ונשלח מתנדבים לשמור על גן הילדים. אם אתם רוצים לעזור, ויש לכם שעה-שעתיים פנויות בדרך לעבודה, בהפסקה, אנחנו מאוד זקוקים לכם. תירשמו באתר או תתקשרו לטלפון 1-700-509-209 ויקשרו אתכם עם אלה הזקוקים לעזרתכם. אי אפשר לעשות זאת ביחידות, אלא רק כולם יחד! אם כל אחד יימצא בתוכו הנקודה של עם ישראל, נקודה של טוּב, אז נצליח לחבר את כל הכוחות הטובים האלה ולסלק את כל הרע.

מתוך תוכניתי ברדיו 103FM, בתאריך 18.10.2015

חכמת הקבלה - הטובים ערבות הדדית תנעות הערבות

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest