דף הבית / אקטואליה / על סף אינתיפאדה שלישית – חלק ו' – מנהרות מתחת לכל העולם

על סף אינתיפאדה שלישית – חלק ו' – מנהרות מתחת לכל העולם

שאלה: אם עולה האינתיפאדה השלישית, האם זה מעיד על יחסים רעים בתוך העם היהודי?

תשובתי: היחסים שלנו זה עם זה, תמיד נשארים רעים והמתח כל הזמן מצטבר, עד שעולה על גדותיו ומכה בנו. אחר כך הוא שוב מתחיל להצטבר, עד לפעם הבאה, עד ששוב עולה על גדותיו. עד מתי זה יכול להימשך? המקובלים אומרים שרק לזמן מוגבל, ואחר כך נצטרך לעזוב את הארץ הזאת אם לא נהיה תואמים לה. בארץ ישראל אנחנו חייבים לחיות כמו עם ישראל, כלומר באהבה ואיחוד. ברגע שנתחיל להתקרב זה לזה, מיד נראה שינויים בעולם, באוויר עצמו. אפילו השמש תתחיל להאיר באופן מיוחד והציפורים ישירו, וכולם יתחילו להתייחס אלינו באהבה, כי זה שייך לכל מערכת הטבע. לא נרגיש שום השפעה שלילית, אפילו בטבע הדומם: גשם, רוח ושמש יהיו רק נעימים ועדינים.

שאלה: נניח שעכשיו אתחיל לכונן יחסים עם השכנים הקרובים שלי, יהודים כמוני. איך אנשים בכפר הערבי שמכינים את הפיגוע הבא, יידעו על זה?

תשובתי: פשוט מאוד, אנחנו הרי נמצאים במערכת אחת שכל חלקיה מקושרים הדדית ביניהם, ואתה נמצא בפסגת המערכת כך שאתה מבצע את תפקיד המפתח. וכולם מצביעים עליך שאתה לא מבצע את החובות שלך, ובזה אתה מזיק לכולם. אם תפעל נכון, כלומר תתאחד, אז הכול יסתדר. מספיק חיבור ואיחוד בין שני יהודים כדי שכל העולם יירגע.

שאלה: אבל איך יידעו על זה בכפר הערבי?

תשובתי: הם לא צריכים לדעת על זה, הם יקבלו את ההשפעה הזאת מתוך המערכת, מתוך המבנה שמקשר אותנו מבפנים והופך אותנו תלויים זה בזה. זה כמו מערכת שורשים שנמצאת עמוק מתחת לאדמה, שקושרת את כל הצמחים. וקיימת מערכת שורשים זהה שקושרת את כל בני האדם.

שאלה: היא קושרת אותנו עכשיו עם המחבלים?

תשובתי: היא קושרת אותנו עם כל האנושות. את זה מלמדת אותנו חכמת הקבלה. היא מסבירה כיצד פועל העולם ואיך עלינו להתכלל במערכת הזאת, כדי לנהל אותו. כי כל הצרות קורות כדי לחייב אותנו לנהל נכון את העולם.

מתוך תוכניתי ברדיו 103FM, בתאריך 11.10.2015

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest