דף הבית / קבלה ומדע / חושבים מדע / "החלקיק הא-לוהי" פורח לעולם העליון!

"החלקיק הא-לוהי" פורח לעולם העליון!

ידיעה: "בוזון היגס, או ה"חלקיק הא-לוהי", שלמען לכידתו נבנה מאיץ החלקיקים LHC (שעלות בנייתו מסתכמת ב-10 מיליארד דולר), ככל הנראה אינו קיים. רק לפני שנה הפיזיקאים עוד קיוו ללכוד את "החלקיק הא-לוהי", יסוד הבריאה.

היום הם מרימים ידיים ומוכנים להיכנע, כלומר, להכריז שחלקיק כזה כלל אינו קיים. זאת המסקנה שאליה הגיעו כל המדענים המובילים שעוסקים במאיץ LHC, כולל מנהל המחקר מהמרכז האירופי לחקר הגרעין (CERN) סרג'יו ברטולוצ'י, ומנהל הדטקטורים גווידו טונלי.

על פי התיאוריה, "החלקיק הא-לוהי" מעניק מסה לכל שאר החלקיקים ביקום. הוא היה אמור להיות תרועת הניצחון של המודל הסטנדרטי של תיאוריית הבריאה. אך מתגלה שהמאיץ LHC נבנה לשווא!"

תגובתי: מעכשיו נצטרך להמציא פיזיקה חדשה ולשקול מחדש את הפרדיגמה הנוכחית של היקום, כי היא תתגלה כשגויה מיסודה. אכן, לא לשווא בנו את ה-!LHC "החלקיק הא-לוהי" אכן קיים! פשוט הפיזיקאים מפספסים אותו, וגלאי ה-LHC אינם מאתרים אותו!

אולי הפיזיקאים יטו סוף-סוף אוזן קשבת לחכמת הקבלה ויבינו כיצד היא משלימה את התמונה. הרי בחקר העולמות, העולם שלנו והעולם העליון, הם מתייחסים לעולם שלנו בלבד, בעוד שכל ההשפעות והתוצאות שייכות לעולם העליון, ולכן הן נסתרות מעיני המדענים. לשם מציאת "החלקיק הא-לוהי" הם זקוקים לגלאים מסוג אחר: מסך ואור חוזר! ודווקא אותם חכמת הקבלה נותנת לאדם.
ידיעות קודמות בנושא:
העולם מעבר לגבול של שליטת כוח ההשפעה
מבוי סתום או יציאה למציאות חדשה
כיצד להחיות את האבן?

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest