דף הבית / אקטואליה / החלטה למחות את אירופה

החלטה למחות את אירופה

הערה: לאחרונה התפרסמה סטטיסטיקה מעניינת מאוד שהדאיגה מעט את גרמניה. כתוצאה  ממחקר סוציולוגי נקבעה ההשפעה של הגירה המונית על גרמניה. התברר, ש – 18.6 מיליון בני אדם, אינם גרמנים.

תגובתי: זה היה ידוע מראש. ליברלים, אולטרה-ליברלים החליטו למחוק ולחסל את כל אירופה לחלוטין, פשוט למחות אותה! ולכן פעלו וארגנו כזו הגירה. עכשיו אין כבר מה לדבר על כך שלא רצו זאת, לא ציפו לזה, שהם חשבו על הערבים והאפריקאים "המסכנים והאומללים", וכולי. אף אחד לא חשב עליהם. חשבו רק איך להשמיד את מה שהיה באירופה, נניח לפני 50 שנה, והם הצליחו בכך מאוד. היום למעשה, לא נשאר מאירופה הישנה דבר. ודאי שנחוצה עדיין תקופה של התפתחות, אבל היא כבר ברורה, אירופה כבר איננה.

התוכנית של הליברלים הייתה לערבב הכול ל"דייסה" מוחלטת! לא להשאיר אבן על אבן. זה דחף שקיים אצל הליברלים. הם רוצים להפוך את העולם לכזה שבו למעשה הכול מתערבב.

שאלהה: ומהי כאן מחשבתו של העליון  שמניע את הליברלים?

תשובתי: מחשבתו של העליון תואמת למצב זה, במובן שבני האדם יתערבבו ואז יבינו שכדי שיוכלו להתקיים, הם חייבים לשנות את עצמם פנימית!

שאלה: האם כך גם יהיה? הם ייאלצו להגיע לכך שיכולים להתקיים יחד?

תשובתי: בוודאי. הם לא יברחו מזה לשום מקום. יכול להיות, שתהיה מלחמה ולא אחת. אבל התוצאה תהיה שגם האירופאים וגם המהגרים, כולם יחד ייכנסו למצבים מאוד לא נעימים ביניהם, ואז יבינו, שרק שינוי של האדם עצמו יכול להביאם לחברה נכונה. ואז הם יזדקקו לחכמת הקבלה.

זהו תהליך ממושך. אבל אנחנו חייבים להפיץ את הרעיון הזה, את השיטה הזאת ואת האפשרות הזאת. והם ייאחזו בה ויתמכו.

מתוך תוכנית טלוויזיה "חדשות עם מיכאל לייטמן", 9.11.2017

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest