ההשלכות של הכנס

הכנס הזה בצפון היה לא רק מאחד, אלא גם מפריד בין אלה שעונים לדרישות הקבוצה (לימוד רציף, הפצה, תשלום מעשר) לבין אלה שאינם עונים לדרישות הללו.

אנחנו צריכים להגיע לכך, שמרכז הקבוצה שלנו, החברים היציבים ביותר, יענו על הדרישות של הבורא – להפוך להיות דומים לו במדרגה הראשונה, 1/125, של הסולם לגילוי הבורא. במקרה כזה, הם יוכלו אז להיות חלק מקבוצת "בני-ברוך" העולמית, שדרכה מגיע האור לכל השאר. (ראה הקדמה לספר הזוהר)

בהמשך, מסביב לחלק הזה מתהווים כל האחרים, כמו גלים שמתפשטים, בהתאם לביצוע הכללים של ההידמות וההשתוות לבורא, לתכונת ההשפעה.

הכללים והחוקים האלה לא הומצאו על ידִי, אלא נכתבו על ידי מקובלים, וכולנו מכירים אותם היטב, אך לא רואים לנכון לבצע אותם, בכך שמניחים שהם לא מהווים גורם חיוני לגילוי הבורא. עכשיו, בפעם הראשונה נתנו לכולנו להבין את זה.

את אותם אלה שאינם מרוצים מהדרישות האלה אני שולח לבורא, אולי הוא ישנה עבורם את התנאים שבהם הם באים במגע עימו – "חוק השתוות הצורה" (הכלים, תכונות הקשרים רוחניים).

לבעלי המודעות להכרחיות של החוקים האלה, קיימת האפשרות לבחור היכן עליהם להיות, באיזה מעגל – במעגל המרכזי או במעגלים יותר חיצוניים. בעתיד ייקבעו התנאים המדויקים של כל המעגלים.

אני אוהב את כולם וכולם יקרים לי, וכל זה נעשה כדי למשוך את כולנו אל המטרה, ולפטור מבלבולים גשמיים בדרך הרוחנית.

מחבק את כולם, רב.

ידיעות קודמות בנושא:
באיחוד, אל האור !
הבורא מעמיד את הרף
האור, הוא שמוליד את האדם

3 comments

  1. ימי בין המצרים

    בירור ראוי בבחי' להפריד מוץ מתבן
    גם בתאור יציאת מצרים יצא יחד עם העם, ערב רב וד"ל.

  2. ליאורה כהן

    אי מתפללת שאותם אלו ששלחת אל הבורא יחזרו מעורבבים וערבים ויפתחו להם במהרה השערים ובקלות וביחד נעשה ונצליח

  3. אלישבע זנדני

    שמחים אנו לחיות בדור הזה ,שניתנה לנו הזכות לממש את מטרת הבריאה להיות שותפים בו כל אחד לפי מה שבחר הבורא להעניק לו,נעשה את היגיעה ביחד כל אחד כפי יכולתו וישועת ה' כהרף עין.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest