דף הבית / אקטואליה / ההפרטה של אירופה נדחתה! האם זה טוב ליהודים?

ההפרטה של אירופה נדחתה! האם זה טוב ליהודים?

הודעה: נדחה ההסכם בנוגע להקמת אזור סחר טראנס-אטלנטי חופשי בין ארה"ב ומדינות האיחוד האירופי. מדובר בפרויקט הפרטת אירופה על ידי חברות אמריקאיות בינלאומיות. מטרת ההסכם העיקרית היא הפרטה של אירופה על ידי חברות בריאות, חינוך ואספקת מים אמריקאיות, שתוביל להרעה באיכות החיים ועלייה בשיעור האבטלה.

הכלכלה הגלובלית הנוכחית היא בעלת אופי ספקולטיבי, ומבוקרת (בצורה גרועה יותר ויותר) על ידי הבנקים המרכזיים שנמצאים תחת שדולה של חברות טראנס-לאומיות. המערכת הזאת תקרוס בקרוב. האנגלים הבינו זאת ראשונים, לכן Brexit הוא ביטוי לחוסר מוכנות "למות" ביחד עם האיחוד האירופי.

הבנק של אנגליה מבוקר מהמאה ה–17 על ידי שושלת הרוטשילדים. בעל הברית שלהם, סורוס, דיבר לפני משאל העם על קריסתו של האיחוד האירופי בשל הגירת מיליוני פליטים מוסלמים. הרוטשילדים ״הימרו״ ותכננו על בייג׳ין ולא על וושינגטון, שבמערכת הפיננסית שלה ״מבשילות״ בעיות. ההימור נעשה על יואן הזהב, שכבר הוכר כמטבע העתודה של העולם. האליטות של גרמניה וצרפת החלו להכיר בנפסדות של ההסכם עם ארה"ב. תהליך בליעתה של אירופה על ידי ארה"ב נדחה או הופסק.

תגובתי: אין לכך כל חשיבות משום שהאיחוד האירופי נופל, מתפורר, נבלע על ידי המוני המוסלמים ומגיע להסכמה איתם ויחד עימם יוצא למלחמה נגד היהודים, כך אומרת חכמת הקבלה. קיימת אפשרות נוספת, שהיא איחוד של כולם לא נגד מישהו, אלא איחוד למען גילוי המדרגה הבאה של האנושות. האפשרות שתתממש תלויה ביהודים, מהדוגמה שייתנו לעולם לאיחוד. למה? מפני שהיהודים מהווים בפני עצמם חלק מהאנושות שלפני 3,500 שנה בבבל העתיקה, החליט להתאחד כשהתעורר המשבר. שיטת האיחוד זו חכמת הקבלה, והיא נמצאת בקרבם. על היהודים ליישם אותה על עצמם ולהראות את דרך האיחוד לכל העולם. באמצעותה העולם יציל את עצמו מהשמדה. זו שליחות של היהודים וסיבת השנאה של העמים כלפיהם.

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest