דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / קבוצה / הפצה / ההפצה עושה אותנו דומים לבורא

ההפצה עושה אותנו דומים לבורא

אני מקווה, שעל ידי ההפצה אנחנו נרגיש את הצורך בדבקות עם הבורא. לקבוצה עצמה אין מספיק חיסרון גדול לזה. אם ההפצה תהיה בעוצמה מספיק חזקה, אז זה ייצור עלינו לחץ בחזרה ואז נצטרך להתבגר, כמו זוג צעיר שהופכים להורים ומתחילים לטפל בילד ולכן נאלצים להפוך ליותר רציניים, יותר מבוגרים, אחראיים ועצמאיים.

אז יופיע אצלך יותר חיסרון לראות בכל מערכה מהחיים שבה אתה נמצא, שזו רק תמונה ולא יותר. היא באה מהבורא כמשחק, ואתה צריך בעזרת הסביבה להעמיד את עצמך כלפיה בצורה נכונה.

ככל שאתה משתתף יותר בקבוצה ובהפצה, ובעצם בעולם, מפני שאתה הולך להשפיע על העולם כולו, כך אתה בצורה יותר ויותר פעילה ומעשית נכנס למשחק הזה עם הבורא. זה עוזר לך להשתתף בו ביתר הבנה וביתר הרגשה.

בדיוק כפי שהבורא פועל עליך, מנהל אותך ומשחק איתך, אז באותה צורה בדיוק אתה פועל על הקהל החיצון ומנהל ומשחק איתו. אמנם שאתה בעצמך עדיין לא יודע ולא מרגיש את זה, עוד לא נמצא בהתאמה הזאת בינך לבין הקהל והבורא. אבל זה עוד יבוא.

תוך כדי תהליך העבודה עם הקהל, אתה תרגיש שזה דומה מאוד לֵמה שהבורא עושה איתך. מה בסך הכול עושה ה"בינה"? היא לוקחת את מה שנמצא לפניה: מ"כתר" ועד אמצע "בינה", ועם כל זה משפיעה ל"מלכות". לכן ההפצה שלנו זה ממש משחק החיים, שבו אנחנו לומדים והופכים להיות דומים לבורא.

מתוך שיעור על מאמרו של הרב"ש, 04.05.2014

ידיעות קודמות בנושא:
הכי הרבה לומדים מתלמידים
יראה כלפי גובה המשימה שלי
ובכן, יוצאים להפצה!

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest