דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / קבוצה / הפצה / הכי הרבה לומדים מתלמידים

הכי הרבה לומדים מתלמידים

שאלה: איך זה יוצא, שאפשר לנסות במשך שָנים להתחבר ללא הצלחה עם החברה ולא להבין ולהרגיש שהחברה יותר חשובה וגדולה ממך, ותוך חצי שעה של עבודת הפצה פתאום להבין הכול?

תשובתי: העניין הוא, שההפצה עושה אותך דומה לבורא. אתה בא לספר לאנשים על חיבור, אהבה, הכרחיות לאיחוד, ובזה אתה הופך להיות המעביר של האור, לצינור שמעביר את האור.

ומפני שבזה אתה מבצע את התפקיד שלך, אז מלמעלה מגיע אליך קצת יותר אור מיוחד שמגדל אותך. אם אתה מעלה את החיסרון של התחתון לעליון, אז אתה מקבל פי שניים. אתה כבר מקבל חלק מהאח"פ שלך, שאף פעם לא קיבלת אותו קודם לכן.

בזה אתה גדל איכותית: לא סתם מתינוק קטן אתה הופך לתינוק גדול, אלא מקבל כוחות והבנה של נער ואחר כך של אדם מבוגר.

אם אדם לא מטפל בקהל החיצון, אז הוא לא יגדל ברצונות לקבל שלו, באח"פ שלו. ובאח"פ נמצא כל השׂכל, כל הרגש, כל ההתפתחות. לכן נאמר: "הרבה למדתי מרבותיי, יותר מחבריי, ועוד יותר מתלמידי".

כי על ידי זה שהמורה מלמד את התלמידים שלו, הוא מפתח את האח"פ שלו, כמו שנאמר: "בכור נוטל פי שניים". ועל ידי זה הוא גדל. ואם המורה לא מטפל בתלמידיו, אז הוא גדל רק בגלגלתא ועיניים שלו, שזה נקרא להיות אילם.

אבל ברגע שאתה יוצא להפצה, אתה מגדיל בצורה מהותית ואיכותית את הכלים שלך, זה כבר אח"פ דכלים. לכן זה כל כך חשוב. אני מקווה שההפצה תביא לנו את הישועה, כלומר תעלה אותנו לדרגה הבאה.

מתוך שיעור על מאמרו של הרב"ש, 04.05.2014

ידיעות קודמות בנושא:
לחץ של שבעה מיליארד
לסלול את הדרך וללכת בה, זה לא אותו הדבר
אנחנו ויתר העולם

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest