דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / ההזדמנות העצומה שבדרגת האדם

ההזדמנות העצומה שבדרגת האדם

המסר הפנימי שלנו צריך להיות כזה: אתה הרי רוצה ליהנות מהעתיד, אתה רוצה שמחר יהיה טוב יותר מהיום. אחרת אין בשביל מה לחיות. אך החיים מחר יכולים להיות רק בתנאי שנתחבר יותר ויותר. הרי זאת המגמה של הטבע.

לאחר שהטבע התחיל להראות לנו את האינטגרליות שלו, לאחר שהוא הראה לנו שהוא עגול ומחובר ואנחנו לא, התחלנו להתדרדר. ההתדרדרות הזאת התחילה עוד משנות ה-50 וה-60 של המאה הקודמת. לאט לאט הפסקנו להרגיש בשביל מה אנחנו קיימים, מה הטעם בחיינו.

ההתפתחות הזאת הייתה טמונה בתוכנית הטבע, ולכן היא מתגלה כך לפנינו. אבל בואו נבין שאנחנו יכולים לענות להזמנה הזאת של הטבע ולהתחיל להתחבר בעצמנו. הטבע מזמין אותנו קדימה, ואם נלך אחריו, נעלה מעלה ומעלה ונתחבר יותר זה לזה. ואז האור המקיף שמאיר לנו מרחוק יהפוך לאור פנימי.

הטבע מציג לנו את עצמנו כאחד, בעוד אנחנו עדיין מפורדים. אך ברגע שגם אנחנו נהפוך להיות אחד כמו הטבע, אנחנו נתחבר אליו והאור המקיף יהפוך לאור פנימי. וכך אנחנו נשיג את האלוקות, את אור החיים שמתלבש בנו. בצורה כזאת אנחנו נרגיש נצחיות ושלמות שמעולם לא הרגשנו. הרי רק עכשיו הגענו לדרגת האדם. וממנה נתקדם יותר ויותר.

נפתחת בפנינו הזדמנות עצומה. אנחנו צריכים להשתדל להגיע אליה לא דרך מלחמות ובעיות גדולות מאוד, אלא במהירות ובקלות.

מתוך שיעור על מאמר של הרב"ש, 11.10.2011

ידיעות קודמות בנושא:
לתת לעולם תקווה לעתיד
הווירוס הווירטואלי
אור מיוחד של חג

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest