דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / הדמוגרפיה משפיעה על הכלכלה

הדמוגרפיה משפיעה על הכלכלה

ידיעה: התמונה הדמוגרפית של העולם עוברת עכשיו שינויים רציניים, והתהליכים הללו יימשכו בכל המאה הנוכחית. אוכלוסיית אירופה ומזרח אסיה מזדקנת. המגמה להקטין את כמות הילדים במשפחה במדינות המפותחות, כבר משפיעה על החברה.

האוכלוסייה אשר כְּשירה לעבוד מתחילה לקטון, במיוחד במדינות עם מערכת בריאות איכותית. השאלה, כיצד תפעל הכלכלה בתנאים הדמוגרפיים ההולכים ומחריפים, מעולם לא עמדה על הפרק עבור המדינות המפותחות בכזאת חריפות. ישנו צפי שכמות האנשים הכשירים לעבוד במדינות כמו הודו ואינדונזיה תגדל עד לאמצע המאה. עבורם, להיפך, הבעיה היא אספקת מקומות עבודה לאוכלוסיה ההולכת וגדלה. המדינות האחרות תיאלצנה לכלכל את האוכלוסייה המזדקנת שלהם.

התייחסותי: המשבר יימשך עד שלא נבין כיצד אנחנו מסוגלים ליישר את הכלכלה, לעבור לכלכלה של צרכים הגיוניים, ולא לחזור לכלכלה של צמיחה ללא גבולות. כזאת חזרה כבר לא תהיה. הקיצוצים שנאלץ לעשות יביאו אותנו בכל מקרה לכלכלה של צרכים הגיוניים (קיומיים). כל המותרות ייעלמו. הדור החדש עצלן, אינפנטילי, הוא רק צריך לשחק, הוא לא חושב על מטרות נעלות, העיקר הוא משחקים, נוחות וחוסר מעש.

הייצור יקטן עד למינימום ההגיוני, השפע חסר הביקוש ייעלם, החנויות הענקיות והקניונים ייעלמו לטובת אספקה עד הבית של הסל ההכרחי של מוצרים שנקנו דרך האינטרנט. לא יהיה במה למלא את הריק, המשחקים יעייפו, עשן המריחואנה יימאס, אבל אפשר יהיה להחליף אותו רק על ידי שינוי האדם עצמו, בשיטת החינוך האינטגרלי והעברת כל האנושות לרמה אחרת של רגשות וקיום, השגת שלמות ונצחיות.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest