דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / הדור המיוחד שלנו

הדור המיוחד שלנו

מתוך שיעור מס' 1 בכנס הערבות בערבה

בעל הסולם, אגרת י"ג: "היה לכם לדעת שהרבה ניצוצי קדושה ישנם בכל אחד מהחבורה, ובאספכם כל הניצוצי קדושה למקום אחד, בשבת אחים, באהבה וידידות, ודאי יהיה לכם קומה של קדושה חשובה מאד לפי שעה מאור החיים. וכבר הארכתי בזה בכל מכתבי לחברים".

בעולם לא נברא שום דבר מלבד הנשמה האחת. החלקים של אותה הנשמה, הניצוצות, מתעוררים מדור לדור ומגיעים לתיקון. כל הדורות שעשו את התיקונים, מתחברים בדור האחרון, שמתחיל מאיתנו.

הדור שלנו הוא מיוחד. הוא צריך לחבר בתוכו את כל הדורות הקודמים – מאדם הראשון, דרך אברהם, רבי שמעון, האר"י ובעל הסולם, שעשו תיקונים גדולים בנשמה האחת והכינו לנו את החלק העיקרי שלה, החלק המיוחד והזך ביותר. אך בנוסף לכך, עלינו לחבר את כל הכלים/הרצונות העתידיים, שיסיימו את התיקון.

אנחנו מחברים בתוכנו גם את אלה שנמצאים מאחורינו – האבות שלנו – ואת אלה שנמצאים לפנינו – הבנים שלנו. את כולם יחד. הרי כבר הגענו למצב שבו העולם מתחיל לדרוש את התיקון. הנשמות כבר מתעוררות. ועל אף שהאנשים עדיין אינם מבינים זאת, אך הם גם לא צריכים להבין זאת, מפני שהם שייכים לאותו החלק בנשמה הכללית שמגיע לתיקון לא מתוך ההכרה, אלא בזכות החיבור איתנו.

אנחנו חייבים להתחבר, לחבר בתוכנו את כל הניצוצות הקדושים של ההשפעה שתיקנו את המערכת לפנינו, ולסיים את התיקון.

זהו זמן בלתי רגיל. אנחנו מרגישים שזהו מצב מיוחד. ואנחנו רואים כיצד הבורא עוזר לנו, מאפשר לנו להתחבר ולהתקדש, כדי לממש את מה שאנחנו מחליטים.

מתוך שיעור מס' 1 בכנס הערבות בערבה, 18.11.2011

ידיעות קודמות בנושא:
ניתנה לנו הזדמנות שנייה
שהאור יתגלה ויאיר את העולם
יסודות התפתחות העולם

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest