דף הבית / קבלה ומדע / חושבים מדע / הביולוגיה מאמתת את חכמת הקבלה

הביולוגיה מאמתת את חכמת הקבלה

הביולוגיה מאמתת את חכמת הקבלה נוירוביולוגים מאוניברסיטת הרווארד גילו שאדם מבין שהאדם מבין את האחרים על ידי אותו חלק במוח, שבו כל אחד חושב על עצמו. משמעות הדברים היא שאנו שופטים את ההרגשות והמחשבות של האחרים לפי ההרגשות והמחשבות שלנו.

בחכמת הקבלה מוסבר שכל אחד רואה את העולם מתוך התכונות שלו, בעוד שהעולם לכשעצמו אינו קיים. אנו מציירים את תמונת העולם בתוכנו, עם 613 הרצונות שלנו (לב) והקשרים ביניהם (מוח), כמו על רשת, בדומה לרשת של פיקסלים על מסך המחשב. היינו, ראייתנו את העולם, זה אנחנו בעצמנו – ראייתנו סובייקטיבית לחלוטין.

כדי לשנות את הראייה הזו, אנו חייבים לשנות את הכוונות שלנו. הדבר אפשרי רק אם נקבל מבחוץ תכונות אחרות. אז נוכל להרגיש, או ביתר דיוק ליצור בתוכנו תמונות אחרות, תמונות של העולם העליון.

תכונות אלה אפשר למשוך לתוך עצמך, אם אתה משתוקק לזה, אם התגלתה בך "הנקודה שבלב" ואתה מנסה לפתח אותה בתוך קבוצה, להתחבר לנקודות האחרות. מדוע? כיוון שרק בזה הצמיחה של הנקודה שלך, בחיבור עם הנקודות האחרות, בשיקום הקשר השבור בינינו. הקשר המתוקן בין הנקודות, הוא שיוצר תכונות חדשות, של המצב העליון שלך, אשר מצייר לך את תמונת העולם העליון. תכונת האחדות הזו (אהבה, נתינה) זה הבורא.

אז הנה, גם הביולוגים מאמתים את חכמת הקבלה.

8 comments

  1. תלמידה מתמידה

    כבוד הרב שלום,

    ראשית המון תודה והערכה רבה לך ולקבוצת תלמידיך על האופן בו אתם נרתמים להצלת האנושות מעצמה, דרך הפצת חכמת הקבלה. אך ברצוני להעלות מחשבה שלפעמים הרצון לרתום כל פיסת מידע או גילוי מדעי לחיזוק דברי הקבלה עלול לפגום בדרך ההפצה. אני מתכוונת שאולי למידע זה יהיה חיזוק לקבלת חכמת הקבלה אצל אנשים שלא ממש מבינים את התחום,אך בכל מקרה יהיה פספוס של קהל אחר שבו אימוץ הממצאים ירתיע אותו כי לקחתם מידע חלקי שאפילו לא אושש מספיק. דבר דומה קורה כשאתם מזכירים שוב ושוב את תיאורית הקוונטים (שאין לי מושג ירוק מה זה ). בעלי שמתקרב לחכמת הקבלה אך גם מדען בתחום 'מתפלץ'("זהו משהו כמו פסיאודו מדע, תיאוריה שיש לה מתנגדים, מדוע לרתום אותה להפצה?) שאלתי, אנשים היום רואים שהמדע בכל הדיסיפלינות 'מגיע לקצה' מדוע אתה זקוק לאישורים ממנו כדי לקדם את ההפצה? אולי זה הצורך ב'מושכלות' שהוא לא של הציבור שנקרא ל'ראש הפירמידה' ביישום חכמת הקבלה?

    בהרבה הערכה ותודה

    ושנזכה להיות כאיש אחד בלב אחד!

  2. שלום רציתי לשאול על מעגלי תבואה… מאיפה נובעת תופעה כזאת בעולמנו? נתקלתי בצילום של מעגל תבואה http://img217.imageshack.us/img217/2372/escq2.png

    שנראה כמו ע"ס …

    יכול להיות לזה שורש רוחני כלשהו?…

    אשמח להסבר.

  3. ז"א שאנחנו בכלל לא מכירים את האנשים באמת!  אנחנו מכירים את

    אותם תכונות שלנו שנמצאות במישהו אחר? ז"א שאם אני לא אוהבת מישהו אז

    אני לא אוהבת את התכונות שלי הלא מתוקנות המשתקפות לי באותו אדם? אם

    זה נכון אז זה מדהים. אבל ברגע שיש אירוע/ים  בחיים לא נעים שכמובן

    לפי זה נובע מהרצונות שלי הלא מתוקנים  זה קשה מנשוא.

    ז"א שיש רק דרך אחת לשנות את המציאות – תיקון עצמי דרך לימוד הקבלה

    אנחנו אוהבים אותך רב יקר שאתה מכוון אותנו  ומאחלים לך את ככככלללל  הטוב  האמיתי בעולם

  4. מישהו שמעריך אותך מאוד

    יש לי פנטזיה למצוא מנורת קסמים, לשפשף אותה וכשיצא ממנה השד (הג'יני)  וייתן לי שלושה משאלות אז אני אבקש ממנו רק משאלה אחת: שהשד יהיה העבד שלי לעולמים וימלא את כל רצונותיי.

    אמרת בשיעורים שלך שלרצון של הנברא יש תמיד תמיכה מהבורא (אם החקלאים בנגב רוצים גשם אז הבורא נותן להם גשם).

    השאלה שלי היא: אם הבורא תומך ברצון שלי, אז האם אני יכול לבקש מהבורא שיתן לי עכשיו, בכלים שלי, הרגשה טובה לנצח ? 

  5. למישהו שמעריך-
    הכוונה שלכל בקשה ורצון תמיד יש תמיכה מהבורא
    אבל 1 קטן שיבקש לא יכול להשפיע הרבה
    צריך להגדיל את הכמות והאיכות = קבוצה ולימוד.

  6. "אנו מציירים את תמונת העולם בתוכנו, עם 613 הרצונות שלנו (לב) והקשרים ביניהם (מוח), כמו על רשת, בדומה לרשת של פיקסלים על מסך המחשב. היינו, ראייתנו את העולם, זה אנחנו בעצמנו – ראייתנו סובייקטיבית לחלוטין."

    משהו אחד קטן לא מסתדר לי,אם אנו מציירים את תמונת העולם מתוכנו,הרי מתוך כך שאנחנו אגואיסטים ורוצים כל אחד את טובת עצמו ,איך זה שאנחנו מצויירים לנו גם דברים לא רצויים,האם זה אנחנו בכלל או שזה איזה תת מודע שבנו,כי אני ממש לא יושב ערב לפני ומתכנן מה יבוא לי מעבר לפינה,זה בדרך כלל הפתעה בשבילי,כך שאם אני מופתע מזה,איך אני ציירתי את זה?

  7. זה נעשה ע"י אנשים ובעזרת כלים פשוטים ביותר כמו קרש קשור לחבל ועוד כלי מדידה

  8. מצאתי סרטון ביו טיוב שמסביר ומראה עם אנימציה את תפיסת המציאות שמלמדת הקבלה! הסרטון באנגלית. למי שמעוניין:

    http://youtube.com/watch?v=wvVpZyMsiuI

    http://youtube.com/watch?v=ZT1FAMWQiBI

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest