דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / קבוצה / הפצה / הבומרנג של "החלום האמריקאי"

הבומרנג של "החלום האמריקאי"

שאלה: האם הפצת חכמת הקבלה באמריקה צריכה להיות שונה מהפצתה במדינות אחרות, בגלל ההשפעה של "החלום האמריקאי", שאותו כביכול ניתן להשיג כאן: הרבה כסף, חיים טובים, נשים יפות…? כיצד ניתן להיאבק בסטריאוטיפ הזה?

תשובתי: אני חושב שלעמים אחרים עדיין קיימים דמיונות כאלה, שבאמריקה אפשר להשיג את ה"חלום" הזה. לי נראה שכל זה שייך לעבר. צריכים להתעורר מהחלום. לא נראה לי שה"חלום" הזה יחזיק מעמד זמן רב, גם בקרב אלו שחיים באמריקה וגם בקרב אלו שחיים מחוץ לה.

אתם רואים איך האמריקאים מאבדים את הכבוד בכל העולם. הם מאבדים את היחס הטוב אליהם, שעובר לזלזול ועוד מעט יהפוך לשנאה. במיוחד מפני שאנשים לא סובלים יחס כזה מצד אמריקה, שמרשה לעצמה לעשות הכול.

ולכן אינני חושב של"חלום האמריקאי" יש תוקף. ככל שהמשבר יגדל, יותר ויותר אנשים בעולם יגלו ש"החלום האמריקאי" שנגוז נבנה על חשבונם, מאחר ואמריקה ניצלה בערמומיות את כל העולם. וזה יחזור אליה כבומרנג חזק מאוד.

ככל שנפיץ את שיטת התיקון, שיטת החיבור, השוויון והערבות ההדדית – במידה הזאת כולנו נינצל מהאשמה ומצרות, כמו שנאמר: "על כל פשעים תכסה אהבה". לא נלך לסגור חשבונות ישנים, אלא נבנה את היחסים החדשים הטובים. מה שהיה היה. לא כדאי לנבור בעבר. כי אם נתחיל להתחשבן על העבר, כל העולם יבוא בטענות לאמריקה, מפני שכך בנויות המערכות הכלכליות שלה, על חשבון העמים האחרים. רק השיטה שמציעה חכמת הקבלה תמחק את כל החשבונות הישנים על כל מה שהיה עד היום, ומהיום נתחיל לבנות משהו חדש, מבלי להיזכר בשום דבר מהעבר.

מתוך שיעור מס' 2 במרכז "קבלה לעם" – ניו יורק, 12.09.2011

ידיעות קודמות בנושא:
ערבות באמריקה
מה לעשות עם השלטונות?
איך לרצות טעם בלתי ידוע?

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest