דף הבית / המשבר ופתרונו / האפיפיור: תפתחו את לבבכם לפליטים

האפיפיור: תפתחו את לבבכם לפליטים

הערה: האפיפיור יצא בנאום בקשר למהגרים בו הדגיש: "זה בלתי אפשרי שכל כך הרבה ייסורים ייפלו על גברים, נשים וילדים חפים מפשע!". הוא קרא לכולם לפתוח עבורם דלתות ולבבות.

התיחסותי: כל מה שהאפיפיור מדבר עליו נכון, אבל רק במקרה שבו אין אלימות. בסך הכול חסר חינוך, השכלה ואיחוד מקדימים של אוכלוסיית אירופה, ושל הפליטים. הרצון של הפליטים, הוא להשליט את אירופה תחתיהם. הם לא ממש בורחים ממולדתם בגלל מלחמה נוראה, אלא יותר בגלל העובדה, שמשלמים להם כסף רב והם מגיעים לאירופה ככובשים, ולא ככאלה שמחפשים פינה חמה ובטוחה זמנית. לכן, אי אפשר לדבר עליהם כעל פליטים, אלא רק כעל צבא של כובשים.

שאלה: האם קיים מוצא מהמצב אליו נקלעה אירופה?

תשובתי: לא, המצב יימשך בצורה כזאת, התהליך זורם ללא שליטה. אירופה אינה יכולה להתנגד לו, היא איננה יכולה לסגור את גבולותיה בפניהם, מפני שהיא לגמרי מחולקת לחלקים, שבורה, מדינות האיחוד האירופאי אינן יכולות להגיע להסכמה ביניהן. לכן טבעי הדבר, שהבעיה הזאת, לא תמצא את פתרונה בשום צורה.

שאלה: האם מדינות כמו הונגריה, מקדוניה ואחרות יוכלו לסגור את עצמן בפני הפליטים?

תשובתי : מזרח אירופה תוכל להסתגר. ראשית, הפליטים לא ממש שואפים להגיע לשם. שנית, חיים שם אנשים שלמדו בבית ספר סובייטי ואין להם חולשות רגשיות מיוחדות וכולי. הם רק לא מזמן חוו חוויה דומה.

שאלה: בעיקרון, מתגשמת הנבואה על שיעבוד אירופה על ידי המוסלמים?

תשובתי: כן, אירופה תיכבש על ידי המוסלמים, ובכל מקום, במקום כנסיות אירופאיות וקתדרלות יהיו מסגדים מוסלמיים ומֵדֱרֵסֵה (מכללות להכנת כהני דת ומורים מוסלמיים).

שאלה: האם תהיה מלחמה בין הנצרות והאיסלם?

תשובתי: לא, הנצרות תיכנע בשלווה.

שאלה: מה יקרה עם היהדות?

תשובתי: כלום, מי שיוכל, יעזוב את אירופה, מי שלא, יתמוסס שם בהדרגה.

שאלה: מה צריכה להיות השקפתה של ישראל על התהליך הזה?

תשובתי: פשוטה מאוד, איננו צריכיםלהתעניין בכלל בנעשה באירופה, ולא מכיבושה על ידי  עדרים מוסלמיים. איננו צריכים להתערב בשום עניינים גשמיים, אלא רק לחנך מחדש את עצמנו עד לאיחוד המלא. זוהי הדאגה היחידה שלנו. ואז האיחוד שלנו ישפיע על העולם כולו, ואומות העולם ובראש ובראשונה דווקא הנוצריות והמוסלמיות, ירגישו פתאום משיכה זה לזה ואפשרות של השלמה הדדית זה של זה. הם יבינו, שזה מגיע מהיהודים, ואז בהדרגה יעוצבו יחסים הדדיים ביניהם ולאחר מכן אלה יתפשטו ברחבי כל העולם.

מתוך תוכנית טלוויזיה "חדשות עם מיכאל ליטמן", 17.3.2016

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest