דף הבית / משבר עולמי / תפקיד ישראל / האמת על החרם על ישראל, חלק ג'

האמת על החרם על ישראל, חלק ג'

אני פונה לכל התלמידים שלי בכל רחבי העולם, לכל מי שרוצה לדעת את האמת. בואו נתאחד, בואו נבין מהו הייעוד שלנו, החובה שלנו ונבצע אותה.

בראש ובראשונה, צריך להסביר לעם היהודי שהחרם בשלב הנוכחי, הוא רק ההתחלה של הלחץ, הגשמי והרוחני, שמחכה לנו. לפנינו שלבים הרבה יותר קשים, המתוארים על ידי נביאי ישראל. וכל זה כדי לחייב אותנו לפעולות נכונות בתור עם ישראל, שחי על אדמתו ושמראה דוגמה טובה לעולם. אז נבין שאנטישמיות בכללות, קיימת רק כדי שעם ישראל יקבל על עצמו את המשימה הזאת, יגיע לאהבת אחים ויראה לכולם כיצד להשתמש בשיטת האיחוד באמצעות המאור המחזיר למוטב.

כי לאף אחד אין את השיטה הזאת, וגם לא יכולה להיות לאף אחד שיטה זו. המאור המחזיר למוטב מגיע לעולם רק דרך עם ישראל, ולכן הוא נקרא "ממלכת כהנים" ו"גוי קדוש". כאשר אומות העולם יקבלו מאיתנו את יסודות האחדות, את המידה הרוחנית הראשונה הקטנה ביותר של האור, אז היחס שלהם כלפינו מיד ישתנה באופן קוטבי. כמו שאמר ישעיהו, שהם יישאו את בני ישראל על כתפיהם ויביאו אותם לבית המקדש בירושלים.

רק זה יהיה הפתרון, כשאנחנו ניתן דוגמה נכונה לאותו האיחוד, שהעולם שלנו כל כך זקוק לו. במציאות המודרנית, הגלובלית והאינטגרלית לא נשרוד, אם לא נתלכד בינינו לחברה שוויונית עם קשרים הדדיים טובים לגמרי. בחברה כזאת אנשים באים ליחסי קרבה משפחתיים זה עם זה, עוזרים זה לזה, שומרים על יחסי ידידות ואהבה. איך אפשר להשיג זאת בעולם שהפוך לשאיפות הללו? העבודה הזאת כבר אינה מוטלת עלינו, אלא על האור העליון.

המשך יבוא…

מתוך תוכנית בנושא "החרם על ישראל", 3.6.2015

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest