דף הבית / אקטואליה / ישראל היום / יהודי החצר של אובמה

יהודי החצר של אובמה

קראתי את מאמרו של חיים שיין ב"ישראל היום" בעקבות שידור תוכנית הסיום של "עובדה" עם נשיא ארה"ב, ברק אובמה.

"התוכנית "עובדה" ששודרה אמש מוכיחה, לדעתי, כי ערוץ 2 טרם השתחרר מצו 8 שבו גויס כדי להפיל את שלטון הימין במדינת ישראל. מהתנהלות הערוץ נראה שמערכת הבחירות לא הסתיימה בהכרעה, ויש לעשות כל מאמץ לפגוע בראש הממשלה ולהציג אותו כמי שנלחם נגד נשיא ארצות הברית על חשבון עתידה וביטחונה של מדינת ישראל. הצגה נואלת, חסרת שחר, מוטית ומניפולטיבית.

אזרחי ישראל מבינים היטב, שהנשיא אובאמה מרגע כניסתו לתפקיד העדיף להושיט יד למוסלמים על חשבון מדינת ישראל, והוא ממשיך בכך גם בשלהי כהונתו כשהוא מנסה להוביל הסכם מסוכן עם איראן, שוב על גבה ושרידותה של ישראל. הנשיא אובאמה איננו אנטישמי או אנטי־ישראלי, הבעיה העיקרית שלו היא ביהודי חצר שמסבירים לו כי שלטון הימין מסוכן כיוון שלא ניתן לכופף אותו ועדיף לכן שלטון שמאל שיפעל על פי הוראות הגבירים חיים סבן ושמעון פרס.

לאורך שנות הגלות הארוכות היו יהודים שזכו לתואר "יהודי החצר". מלכים, רוזנים ופריצים הכירו בכישרון היהודים וגייסו אותם על מנת לשמש סוכנים בחצרותיהם. התואר יהודי החצר, בעידן המודרני, הוחלף בתואר יועץ. הנשיא ברק אובאמה מוקף באינספור יועצים יהודיים, בבית הלבן, במזכירות המדינה, בתקשורת, בעמותות עלומות ובשגרירויות מעבר לים. המשותף לכל אותם יועצים יהודיים הוא תפיסת עולם שמאלנית ליברלית. נאמנותם הבסיסית היא לאינטרסים של ארצות הברית, אין להאשים אותם, את משכורתם, מעמדם וכבודם הם מקבלים מתשלומי המסים של אזרחי ארצות הברית.

אותם יועצים, ברוב כסילותם משוכנעים שאזרחי ישראל הם מקבץ פרימיטיביים שלא מסוגלים להפעיל שיקול דעת וממילא אינם יודעים מה טוב עבורם. כמו פטרונים רבים בעבר, הם רוצים להציל את הישראלים מיד עצמם. הם רק מתעלמים מעובדת יסוד אחת, שבמדינת ישראל התקבצו יהודים חכמים להפליא שלא מוכנים לקנות את הסחורה המשומשת מיד שנייה שיועצי אובאמה והשמאל הישראלי מנסים לשווק להם. היהודים חזרו הביתה מהגלות, בעיקר כדי לחזור שוב להיסטוריה מבלי שזרים יחליטו עבורם.

היועצים האמריקנים דואגים בעיקר למורשת מעסיקם, הנשיא אובאמה. בשלהי כהונתו מתברר שמדובר באחד הנשיאים האמריקנים החלשים בעידן המודרני. נשיא שתחת הנהגתו ארצות הברית הפכה להיות נמר של נייר המתנייד כשועל ערבות. המעצמה האדירה ביותר בהיסטוריה עומדת חסרת אונים, חדלת רוח לחימה מול מחבלים פנאטים עם טנדרים ומכונות ירייה. במזרח התיכון בוקה ומבולקה, באירופה חוסר אונים מול התפשטות האיסלאם, אוקראינה בוערת ורק אובאמה ויועציו עסוקים בחמלה לפלשתינים המדוכאים.

בנימין נתניהו מפריע לגיבוש מורשת אובאמה. הוא נעמד בצדק כדוד מול גולית, מרעיש עולמות ומזהיר מפני סכנת מדינת טרור גרעינית. כל אדם הגון שומע שהאיראנים אינם מוכנים לפיקוח על מתקני הגרעין שלהם ואובאמה ממשיך במצעד האיוולת השני במאה ה־21 לאחר המצעד הראשון שלו בתמיכה באחים המוסלמים במצרים. הנשיא אובאמה ויועציו היהודיים אוטמים אוזנים, הרעשים מפריעים להם. במקום להתמודד מול הטיעונים, יועצי הנשיא המתנשאים מציגים את הישראלים כלא רציונליים, ככאלה שחושבים מהבטן. על הרציונליות שלהם, יהודים שילמו מחיר יקר בהיסטוריה".

אני חושב שיש לנו את הנשק היעיל ביותר בעולם, שלא קיים אצל אף אומה, האיחוד שלנו. אם אנחנו מתאחדים כפי שזה היה לא פעם אחת בהיסטוריה (כמו בתקופת המכבים ועוד), אנחנו בלתי מנוצחים, מפני שבתוכנו מופיע הכוח העליון. האיחוד תלוי רק בנו, בואו נשתמש בו נגד האויבים שלנו!

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest