דף הבית / חינוך, ילדים / האם מהפכה בפתח?

האם מהפכה בפתח?

דעתו של ק. הדג'ס (Chris Hedges), זוכה פרס פוליצר, מדען בכיר במכון הלאומי (Nation Institute): כל עוד האזרחים מאמינים ברעיונות המצדיקים את הקפיטליזם הגלובלי, המוסדות הפרטיים והציבוריים שמשרתים את האינטרסים של בעלי התאגידים שלנו, יישארו בלתי נגישים.

אם רעיונות אלה מתחילים להתנדנד, אז המוסדות שתומכים במעמד השולט מתפוצצים ומתפזרים. הקרב של הרעיונות מתרחש בצורה שאינה נראית לעין, ומדינת התאגידים באופן קבוע מפסידה במאבק הזה. מספרם של האמריקאים שמתחילים להבין זאת הולך וגדל.

הם מבינים שאנחנו נטולי כוח פוליטי, הם מבינים ששללו מאיתנו את זכויות האזרח הבסיסיות, שאנחנו חיים תחת פיקוח ומעקב של מנגנוני הביטחון, מחצית מהאוכלוסייה של המדינה חיה בעוני, ורבים מאיתנו בקרוב יצטרפו אליה.

סלידה עממית נגד האליטה השולטת היא כמעט אוניברסלית. עכשיו השאלה היא, מהם הרעיונות שיכבשו את דמיונם של אנשים.

התייחסותי: למעשה, אפילו עם כל התחכום של מנגנון השלטון המשטרתי, אף אחד אינו יכול לחזות את התפתחות האירועים, כאשר אין להמונים אמצעים הנדרשים לקיום בסיסי. וכדי לספק את צרכיהם הגשמיים, צריך לחנך את האנשים ברוח של חכמת החיבור, הדדיות והחלפת הערכים החומריים לערכים רוחניים, למילוי באמצעות האחדות, תמיכה הדדית – ובהמשך הגילוי של הקיום העליון.

ידיעות קודמות בנושא:
האמריקאים אינם בוטחים באמריקה
ארה"ב תקרוס באופן פתאומי כמו ברה"מ
האמריקאים נהיו עניים יותר

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest