דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / קבוצה / הפצה / האם יש לך תוכנית מר פיקס?

האם יש לך תוכנית מר פיקס?

laitman_2009-05-28_0097_70.jpg

שאלה: כיצד ניתן להגיע להתאמה עם חוק שאנחנו לא מצייתים לו כל כך הרבה זמן, שאין לנו השתוות הצורה עימו?

תשובתי: זה לא חוק, זה מצב. חוק מסמל, שאתה פועל ומציב את עצמך בנוסחה מסוימת, שאותה אתה חייב לקיים בלית ברירה או לפי הרצון. כלומר חוק, זה מימוש של איזו תכונה, שנמצאת בין סיבה ומסובב: "(f=(x"

היום את החוק שהתגלה על ידי המקובלים, מתחילים לגלות גם אחרים. רבים כבר מבינים שאנחנו צריכים להגיע לתאום עם הטבע, להתאחד, להשפיע. הצורך בזה כבר מתגלה, אך בני האדם לא יוכלו לממש זאת אף פעם ללא שיטה מתאימה.

הבבלים העתיקים מצאו את עצמם באותו המצב, או שיתאחדו או שימותו במקום. אותו הדבר היה גם בזמן מתן תורה,  אם לא תתאחדו אז "כאן יהיה מקום קבורתכם".

זה כבר מתבהר, אך האם יש לנו שיטה? אם כן, אז אנחנו יודעים כיצד להתקדם קדימה, אך אם לא, כאן באמת יהיה מקום קבורתנו. אנחנו פשוט נפתח בעולם במלחמה מחוסר מוצא אחר.

ולנקודה הזאת אנחנו מתקרבים: או שהאנושות תקבל את השיטה ותלך בדרך של האצה (אחישנא), או שלא תקבל ותלך בדרך של התפתחות טבעית (בעיתו). אחד מהשניים.

הבעיה היא בזה, שאנחנו צריכים מראש להפיץ את חכמת הקבלה בעולם. הרי אנשים לא יודעים שקיימת מטרה וקיימת שיטה שמאפשרת להשיג את המטרה הזאת ללא מלחמות וייסורים. למעשה, הם יוכלו להבין את המטרה, כיוון שמול עינינו נמצאת ההרמוניה של העולם, שרק האדם נופל ממנה. אך כיצד אפשר להשתלב לתוך ההרמוניה הזאת?

את המקום בין המצוי והרצוי חייבת לתפוס השיטה. במילים אחרות, כאן דרוש אור עליון, כוח, הפועל מעל לטבע שלנו. הוא ברא את הטבע שלנו ברצון לקבל, והוא יברא בנו תכונה של איחוד כולל. ואת האמצעי הזה אנחנו נמצא רק בשיטת הקבלה מפני שהוא אינו קיים בעולם שלנו.

מתוך שיעור על מאמרו של בעל הסולם, 21.06.2011

ידיעות קודמות בנושא:
מדוע אברהם?
החוליה המקשרת
רדום בזרועות האויבים…

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest