דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / האם אני מתקן את העולם?

האם אני מתקן את העולם?

מתוך הכנס בנובוסיבירסק. שיעור מס' 2

שאלה: מהו תיקון העולם?

תשובתי: אנחנו נמצאים במערכת כללית בדרגה הגבוהה ביותר שלה, מפני שאנחנו משתוקקים כלפי מעלה בעצמנו. הגלגולים הקודמים הם שעשו אותנו כאלה.

בעולם קיימים, יכול להיות, כמה הארות שונות, וכל המערכת הזאת מקושרת הדדית. אבל האיתות, בעיקרון, מגיע מלמעלה. האור עובר דרכנו לעולם ואחר כך מתפשט בכל מקום. זה נקרא "תיקון העולם".

האם אני מתקן את העולם?

אני לא מתקן אף אחד. אם אנחנו מתקנים את עצמנו, אז דרכנו עובר האור לכל שאר חלקי העולם. רוב בני האדם לא יכולים למשוך את האור, לא יכולים לתקן את עצמם, הם לא מבינים, לא יודעים, חסרים להם רצונות. תנסה לדבר איתם על משמעות החיים. מובן, במה זה מסתכם אצלם. זה לא טוב ולא רע, בינתיים אין להם רצון כזה. מה גם, שאנשים כאלה מהווים 99% מהעולם. ונשאר לנו רק באופן כזה לתקן אותם.

אבל מצד שני, ועל זה מדברים המקובלים, חייבים בכל מקרה לתת להם את חכמת הקבלה כדי שהם ירגישו שלעולם יש תקווה, יש אידיאולוגיית תיקון, ישנן מדרגות שאותן העולם חייב לעבור כדי להיתקן, שאנחנו יכולים להקל עליהם את הדרך הזאת, לעשות אותה קלה ומהירה. הם צריכים לדעת על זה מעט, אבל רק בכללות. והתיקון עצמו מתרחש תחת ההשפעה הפנימית שלנו עליהם, מפני שכולנו מקושרים ברשת אחת.

מתוך שיעור מס' 2 בכנס בנובוסיבירסק, 07.12.2012

 ידיעות קודמות בנושא:
אנחנו והעולם בשלב הנוכחי
לתקן את העולם, זה אומר לתקן את עצמנו
אור אחד, לבושים שונים

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest