דף הבית / חינוך, ילדים / האישה שבה הביתה

האישה שבה הביתה

Laitman_2011-08-23_7208_w.jpg

נשים, הן לא רק האלמנט החשוב ביותר בקבוצה הכלל עולמית, אלא הן גם יסוד החיים והתפתחותם.

זה שלאישה צפוי להחליף את העבודה לחזרה לביתה, זה לא אומר, שהיא חוזרת למטבח וללול. היא חוזרת לחינוך, להשכלה של המשפחה והאנושות.

זאת כבר לא אותה אישה שבעבר עסקה כל היום בכביסה, בניקיון ובבישול. זוהי אישה שצריכה לתת השכלה, חינוך רציני, בסיס פסיכולוגי, מפני שהיא תחנך את המשפחה, את הילדים ואת הבעל. היא תעשה מהם בני אדם אמיתיים, זה התפקיד שלה.

ואז, תוך דור אחד, ואפילו פחות, אנחנו נקבל אנושות אחרת לחלוטין. אם אנחנו ניתן לאישה השכלה וחינוך, דרך הטלוויזיה, דרך כל מיני קורסים באוניברסיטאות ובשאר מוסדות הלימוד, נחייב אותן ללמוד, נָקנה לנשים חשיבות לתפקידן הבסיסי במחזור האנושי והעולמי של ההתפתחות, שאותה אנחנו עוברים, זה ישנה את החברה. אני חושב שאנחנו נוכל לעשות זאת.

בהתאם לחכמת הקבלה, חזרתה של האישה "הביתה" מתרחשת בעל כורחה, כתוצאה מכך, שכמעט כל האנושות למעשה תישאר ללא עבודה. אם דרכה אנחנו נעביר מערכת של חינוך נכון, חיבור, חינוך לילדים ולבעל, בזה נביא את העולם לצורה אחרת לגמרי.

לכן, אנחנו צריכים להעלות את החשיבות של החינוך האינטגרלי וההשכלה בעיני הגברים והנשים כאחד. אנחנו צריכים לעבוד במשותף על הנושא הזה, על התוכנית הזאת. אנחנו צריכים להראות, שדווקא אותה האישה תתעלה ותשיג לא רק שוויון, אלא גם העלאת חשיבותה אפילו בהשוואה לגברים. לגברים יש תפקיד שונה לחלוטין. אין כאן תחרותיות, אלא פשוט ישנה חלוקה נכונה של התפקידים שהחיים שלנו והעולם העליון מכתיבים לנו, כלומר מצד שני העולמות.

מתוך השיעור הווירטואלי, 08.04.2012

ידיעות קודמות בנושא:
סוד המשפחה האינטגרלית
הקץ לבדידות!
לגרום תענוג זה לזה

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest