דף הבית / המשבר ופתרונו / האיחוד האירופי ייעלם, כאשר בארה"ב לא יזדקקו לו יותר

האיחוד האירופי ייעלם, כאשר בארה"ב לא יזדקקו לו יותר

דעתו של ג. טרופימצ'וק, (G. Trofimchuk), פרשן פוליטי: האיחוד האירופי לא ייעלם אם יוון תעזוב אותו או אם בריטניה תתחיל לדרוש את זכויותיה, אלא הוא ייעלם כאשר ארה"ב תסרב לאמץ אותו. כל עוד ארה"ב עדיין לא פתרה את הבעיות שלה עם רוסיה, אין לה טעם להפסיק להסתמך על האיחוד האירופי.

אז לא ארה"ב ולא הדולר יקרסו! האיחוד האירופי יכול להתחיל להתפרק אם למשתתפים שלו תהיה אלטרנטיבה להצטרף לברית היורו-אסיאתי החזקה. ואז אתונה תתחיל לסחוט את האיחוד האירופי, בתמיכה הפיננסית של הברית היורו-אסיאתי (EAU). אך האיחוד האירופי כן יכול להוציא את יוון, כדי שהאחרים ילמדו את הלקח.

התייחסותי: הכול מתרחש על פי החוקים הנוקשים של הטבע, האנושות מתקדמת לאיזון בדרך ייסורים, בעל כורחה, או על ידי הבנת הבלעדיות של ההתקדמות הזאת. אנחנו נכנסנו לשלב האחרון של ההתפתחות האנושית, שבו האנושות תצטרך להגיע לשוויון, לצריכה מאוזנת ולחיבור אינטגרלי.

רק במצב הזה היא תהיה דומה לטבע, ולכן אנו צריכים לעשות את כל המאמצים כדי על ידי הלימוד של הטבע, לתאר לעצמינו את המצב החברתי שלנו. אחרת, הטבע יכריח אותנו לעשות זאת, כמו תמיד במהלך האבולוציה, על ידי לחץ קשה, הכחדה חלקית ממגפות, אסונות ומלחמות.

ידיעות קודמות בנושא:
אובמה לא יציל את אירופה
"נשיאת התאחדות התעשיינים הצרפתית חושפת קנוניה אמריקאית נגד
משבר בהבנה

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest