דף הבית / המשבר ופתרונו / העולם בדרך למלחמת מטבעות

העולם בדרך למלחמת מטבעות

ידיעה: יפן הכריזה על הדפסת כסף חדש. זה יכול להביא לתחרות גלובלית בנושא פיחות המטבעות, שממנה כולם ייפגעו. אם מטבע אחד הופך להיות זול יותר, מטבע אחר בוודאות מתייקר. בעלי החסכונות סובלים, כיוון שחסכונותיהם עלולים לאבד את ערכם.

הגדלת כמות הכסף האפקטיבי דומה למתן צ'ק ללא כיסוי, רק צמיחת הכלכלה יכולה לכסות אותו. אבל עכשיו אין אפילו מה לדבר על זה. הדולר גם מסוגל לאבד את יציבותו, אם הגירעון התקציבי של ארה"ב ימשיך לצאת מכלל שליטה, והבנק המרכזי האמריקאי ימשיך להדפיס דולרים. במקרה זה סין תהיה המנצחת במלחמת המטבעות, והיא מוכנה לתפוס את המקום הזה.

התייחסותי: לא יהיו מנצחים, כיוון שכולם מחוברים באופן הרבה יותר צמוד ממה שמתארים הכלכלנים. תהיה קריסה כוללת שתימשך עד להבנת סיבת המשבר, שהתפתח כתוצאה מההתפתחות הטבעית של האגואיזם באדם. אבל החל מרגע זה, האגואיזם הפסיק את צמיחתו והאדם נמצא ב"אפיסת כוחות" מה לעשות הלאה.

הטכנולוגיות הישנות בעסקים, בכלכלה, במסחר, בעצם בכל התחומים: בחינוך, בהשכלה, בתרבות, במדע, בכל תחומי העשייה האנושית, כבר לא עובדות יותר, ואילו טכנולוגיות חדשות לא מופיעות. זאת מכיוון שטכנולוגיות חדשות חייבות להיווצר על ידי אדם שמבין את הסדר העולמי החדש.

העולם הפך להיות גלובלי, אינטגרלי. מי שיכול להרגיש אותו, זה רק אדם שמרגיש וחושב באותם המושגים כמו העולם. זה יכול להיות רק מקובל, כיוון שהוא, בעקבות לימוד הקבלה, תיקן את היחס שלו לעולם, מאגואיזם להשפעה ואהבה. לכן, עד שהעולם לא יבין זאת ולא יפנה לחכמת הקבלה ולמקובלים, הוא לא ימצא את הדרך לתיקון שלו.

ידיעות קודמות בנושא:
העולם באפלה
הכלכלה העולמית נכנסת לעונה של הוריקנים כלכליים
כל העולם הופך להיות זהה

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest