האהבה מנטרלת את האגו

כנס בלוס אנג'לס. שיעור מס' 4.

הכנס הסתיים, ואנחנו חוזרים לקבוצות שלנו כדי להתחבר עם אנשים אחרים. אנחנו יוצאים מחוץ לקירות האלה לעולם הגדול, ונפרדים מהחברים שלנו לעשירייה.

ודאי שצריך לשמור על קשר איתם. אבל צריך לראות, שכל מה שמתווסף לעשירייה שלי או חסר בה כאשר אני חוזר הביתה, זה מחושב מלמעלה, ודווקא עם זה אני צריך לעבוד.

הבורא בכוונה יוצר עבורנו כאלה תנאים, ולא צריך להצטער שלידי אין כבר את אותה הקבוצה הקטנה שכל כך התרגלתי אליה במשך כמה ימים, שאני רוצה להישאר בה לתמיד. לא! אני הולך לעבוד עם כל העולם ועם הקבוצה המקומית שלי.

צריך להשיג כזה מצב שיהיו לי כמה אנשים שאיתם אני יכול לעבוד בכל מקום: וירטואלית או פיזית. יכולות להיות לי עשיריות שונות בבוקר, באמצע היום ובערב. זה רק בהתחלה אנחנו נדבקים לעשירייה קבועה, כדי להרגיש שבתוכה אנחנו יכולים למצוא מענה, חום, הבנה הדדית, קרבה.

אבל את אותו הדבר אפשר להרגיש כמעט מיד בכל קבוצה אחרת. אם יחד איתי נמצאים החברים שלי בכל רחבי העולם שהולכים למטרה אחת, אז אני יכול לשבת בכל קבוצה ומיד להרגיש שאלה הם אותם החברים.

ולא חשוב אם אני מכיר טוב את האנשים האלה או בכלל לא מכיר אותם בעולם הגשמי. אם יש לנו מטרה אחת משותפת, אז אני יכול להתחבר איתם בכזאת צורה, כאילו שאני מכיר אותם שנים. זה בכלל לא חשוב באיזו מידה הכרנו קודם לכן.

חשוב מאוד להקרין אהבה לכל החברים, כך שכל אדם בקבוצה, בעשירייה, ירגיש שאוהבים אותו. הרגשת האהבה מנטרלת את האגו, אם האדם רוצה לבטל את האגו שלו. כי על ידי אהבתם כלפיי, החברים מעוררים בי כזאת הרגשה רגועה, שאני מפסיק לדאוג לעצמי.

ואז אני כבר יכול לעלות מעל האגו שלי! אני אשתחרר מהדאגה לעצמי, ולכן אוכל להשפיע ולתת במתנה את האהבה שלי לאחרים. כי על עצמי אני כבר לא אצטרך לחשוב.

זהו רגע מאוד חשוב. אנחנו יכולים לסכם בינינו, שבכוונה נקרין אהבה על אחד החברים. ובזה אנחנו ננתק אותו מדאגות ובעיות. תנסו ותראו כמה טוב זה עובד. אפילו אם אנחנו בכוונה לא עובדים כך כלפי אחד החברים, בכל מקרה כל אחד מאיתנו צריך להרגיש שהקבוצה כביכול דואגת לו.

מתוך שיעור מס' 4 בכנס בלוס אנג'לס, 01.11.2014

ידיעות קודמות בנושא:
עבודה דו צדדית
כאשר אתה מתקן את כולם, אתה מתקן את עצמך
נשמה אחת לכולם

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest