דף הבית / אקטואליה / דליפות מדו"ח מבקר המדינה

דליפות מדו"ח מבקר המדינה

שאלה: חברי הכנסת הוזמנו מחופשתם לדיון בדליפת הטיוטה של דו"ח מבקר המדינה על מבצע "צוק איתן". הדו"ח שסווג כ"סודי ביותר", מותח ביקורת חריפה על ראש הממשלה בנימין נתניהו, שר הביטחון משה יעלון והרמטכ"ל במיל' בני גנץ. מקורבי ראש הממשלה כינו את הדו"ח כ"לא רציני", מאחר שהדברים שפורסמו בעיתונות כוללים טעויות עובדתיות ואף טוענים שהדו"ח "מדיף ריח" פוליטי. האם חשוב לערוך את הבירור על ההתנהלות במבצע "צוק איתן" כדי ללמוד מהטעויות לעתיד?

תשובתי: רצוי בהכרח לעשות זאת. על הצבא לברר את הטעויות שלו במטרה לתקן את התנהלותו בעתיד, אלא שדליפת מידע עלולה להועיל רק ליריב. אילו המדליפים היו חברי ממשלה, מן הסתם לא היו מדליפים אלא מגנים על עמדותיהם, ואז הצד השני היה מדליף. זה לפחות מעיד על כך שהדמוקרטיה עובדת.

שאלה: האם להערכתך ייתכן מבצע צבאי בקיץ?

תשובתי: איני עוסק בתחזיות אם יהיה מבצע צבאי או לא, אלא עד כמה נוכל למנוע מלחמות והתקפות או החמרה ביחס לישראל מצד כל העולם. בעצם העיסוק בזה, אנו מעבירים לעולם את המסר שבידינו נמצא הנשק החזק ביותר! שום דבר לא יעזור לנו, לא המאבק בבניית המנהרות, לא פצצה גרעינית, לא מטוסים ולא "מטריות" אוויריות שאנו בונים מעלינו, אלא מה שיציל אותנו זה רק ארגון מחדש של כוחות הטבע, שמכוונים את כל האנושות ובמיוחד את שכנינו נגדנו. בידי העם שלנו נמצאת השיטה לשנות את הכול ולגרום לכולם לשנות את יחסם אלינו לחלוטין! מקור השיטה בחכמת הקבלה וכל שנותר לנו הוא ליישם אותה.

עלינו להתחיל ולנסות לממש אותה, ואז נראה כיצד תוך מספר שבועות הכול בעולם ישתנה לכיוון הפוך! אפילו ללא עזרתם של כלֵי התקשורת. אנשים שיתחילו לעסוק באיחוד הנכון ביניהם, יגלו בעולם שלנו את הכוח הטוב בעוצמה כזו שאף אחד לא יוכל לעמוד בפניו. רק כך נהפוך ללא בעיות כלל, להיות "אור לגויים" ותחילה לשכנינו. המקובלים מדברים על כך במשך אלפי שנים, וכעת גם האנטישמים וכולם מציעים לנו להתאחד, כדי שיהיה טוב יותר לנו ולעולם. אמנם זו  בעיה שאיננו רוצים לבצע את תפקידנו, אבל בכל אופן נגיע להכרה שעלינו לתת לעולם את המפתחות לחיים הנכונים, ואם לא נעשה זאת בדרך טובה, זה יקרה בדרך רעה.

 

מתוך תוכנית הטלוויזיה "חדשות עם מיכאל לייטמן",  9.5.2016

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest